bmw pat Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Nye bilsteindempere foran til e21 med 4 syl. Betegnelse p 30 121. Dette er Hd (heavy duty) utgaven av bilstein. Selges 1200 + frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E21 323i Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw pat Skrevet Januar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2011 1200 + frakt som det står i første post. Dei passe ikkje til fjørbein fra 6 cyl bil, kun 4 cyl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm535i Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 passer da ikke i 51 mm fjærbein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw pat Skrevet Januar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2011 bmwm535i skrev: passer da ikke i 51 mm fjærbein passer ikke 51mm fjærbein nei, heller ikke fjærbein fra 320/6 kun 4 syl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw pat Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 Hva er forskjellen på HD og sport egentlig? Og følger det med muttere til å feste demperne i fjørbeinet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw pat Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2011 Mutterne til fjærbeinet følger med. Jeg skakset dette fra ei Bilstein side Sport (SP) - For the performance-minded driver, Bilstein "Sport" shocks deliver absolute mastery of the road surface. Designed to push a car's suspension to it's performance peak, these shocks are well suited for use with special springs, anti-sway bars or other suspension upgrades. Heavy Duty (HD) - For most vehicles including full-size sedans, SUV's and trucks. These shocks provide improved handling and stability without sacrificing ride comfort. They offer super damping ability that makes them ideal for heavy hauling for occasional off-road use, while maintaining an exceptional "street" ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 Ok,var noe slikt jeg regna med...er nok sport som er mest intr for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Hei,får prøve her og da,er disse solgt? Jeg tar de om du har de enda. Har sendt deg pm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå