fosse1 Skrevet Januar 10, 2011 Skrevet Januar 10, 2011 God kveld :s ) I sommer handlet jeg min andre BMW i rekken, etter 2 år med audi, ford og opel så ville jeg tilbake til BMW (angrer ikke) Men jeg syns det er på tide med litt nytt utseende på den, fant ett bilde av en BMW touring som jeg syntes var sexy rett å slett, jeg lurte på om noen her kanskje visste hva slags oppgraderinger denne bilen har fått. Det er i hovedsak felgene og fronten (veldig vanskelig og se fronten, men kanskje noen vet alikevell?) Om dere ikke kan se hva slags front det er, har dere tips til en styling som ikke gjør den harry? Sett flere BMW E46 som er veldig mye freshere enn min. Min er helt standar 2000 model E46, sølv, kjedelige felger. Bildet av bilen jeg så: Jeg er ingen forfatter, så om jeg skriver rotete, så er det bare spørre om jeg kan forklare Takk for alle svar Mvh. Thomas
Magnus M Skrevet Januar 10, 2011 Skrevet Januar 10, 2011 Heisann. Kan ikke se at det er gjort noe spesiellt med denne da dette er en orginal facelift e46 med mtech2. (mulig det er satt på større felger) Tips til deg uten å vite hvordan bilen din ser ut, er å montere mtech fangere/skjørt, shadowlinelister og 19" felger
BimmerE46 Skrevet Januar 10, 2011 Skrevet Januar 10, 2011 Slik så min ut en gang i tida Det er 18" kantfelger, justerbart senkesett senket ca 55/50mm. M-tech 2 frontfanger, xenonlykter, shadowline lister rundt vinduene, og angel ayes, og xenon i tåkelys. Vanvittig irriterende at jeg solgte den
fosse1 Skrevet Januar 10, 2011 Forfatter Skrevet Januar 10, 2011 Det er sånn jeg snakker om ja !! den der var veldig fint fiksa på. Nå har ikke jeg sort bil, men tror du ikke det vil se fint ut på en sølv bil også ?
BimmerE46 Skrevet Januar 10, 2011 Skrevet Januar 10, 2011 Det er sånn jeg snakker om ja !! den der var veldig fint fiksa på. Nå har ikke jeg sort bil, men tror du ikke det vil se fint ut på en sølv bil også ? Takker for det Tror en sølv bil kan bli tøff også. Har en sølv også jeg, her kan du se hvordan den ble. Denne er ikke senka da. Denne: Før: Etter:
Kny Skrevet Januar 10, 2011 Skrevet Januar 10, 2011 Hei, hvis du er ute etter slike felger som er på bildet så er det M-felger style 135 som originalt kommer på E46 coupe facelift (?). Jeg har slike sommerhjul som jeg muligens skal selge om ikke lenge. Tips til hva du kan gjøre er jo først og fremst senk og felger, så er du på god vei. M-tech II front er vel omtrent det eneste som er pent på touring etter min mening, eventuelt en modda original fanger. Lykke til med moddinga! Mye inspirasjon å hente her på forumet og på e46fanatics.com som det ligger en egen modded touring tråd.
Lyktestolpe Skrevet Januar 10, 2011 Skrevet Januar 10, 2011 Hei! Lekker bil! Liker de felgene veldig godt! Hvis jeg skal komme med et par forslag til forbedringer, vil det være nye M3 speiler. De er mer runde, og passer bra til fronten du har. Kan også anbefale deg å kjøpe nye pærer til blinklysene dine, rundt hele. Tenker da på pærer i chrome. Det gjør at du ikke ser det oransje i blinklysene. Du skulle ikke tro det, men en så liten detalj gjør svært mye. Koster heller ikke noe, om du kjøper på ebay! Det er ofte de små detaljene som skiller E46ene fra hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå