stianpej Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 vurder og selge motoren min stammer fra en 525e 84mod. (den typen med høg kompresjon) står i bil per idag men er ikke oppkoblet. den var automat gir,men ble bygget om til manuell etter den kåm i mitt eie. motor er urørt,ikke på noen måte trimmet eller tuklet med. kammen er slitt,ny vannpumpe,topp deksel pakning og register reim/strammer medfølger. pris 7000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianpej Skrevet Januar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2011 kan følge med motor fester til e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianpej Skrevet Januar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2011 følger med orginal styreenhet,luftmengdemåler med luft filter boks og radiator,egentlig alt som må til for å få denne på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianpej Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2011 pris kan diskuteres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodigt Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 er dette m20b25 maskin eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianpej Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2011 nei,dette er en orginal e28 525e motor,samme som i e30 som 325e altså en m20b27,veldig sjelden og ypperlig til trimming Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodigt Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 aha:) Bilde? Hvordan passer denne i e30`? ang motorfester/gir/ledningsnett hørt så mye rart nå ser du HK? info om motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianpej Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2011 er usikker på hk og nm men den passer bolt on med ledninger og alt i e28,siden de er der den kåmmer ifra. motorfester og bunnpanne må byttes for å ha den i e30,ellers ledninger tror jeg ikke er de verste probleme Mvh. Stian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodigt Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 fant info nå, ikke noe for meg desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Denne motoren er ypperlig å ta ut mye hester utav. Bytt ut toppen med en M20B25 885-topp så får du 8.3:1 i kompresjon, så har du ett godt utgangspunkt for turbobygg. Du kan også senke kompresjonen med andre stempler og putte på M20B25 885-topp og dra ut 200-210 sugehester med litt moderat trimming. Lykke til med salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Fint å tenke på at jeg kasta en fint fungerende motor som dette for noen år siden, fordi alle mente den ikke var verdt ei krone.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Fint å tenke på at jeg kasta en fint fungerende motor som dette for noen år siden, fordi alle mente den ikke var verdt ei krone.. Haha, tullinger det var da? Morten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianpej Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2011 Denne motoren er ypperlig å ta ut mye hester utav. Bytt ut toppen med en M20B25 885-topp så får du 8.3:1 i kompresjon, så har du ett godt utgangspunkt for turbobygg. Du kan også senke kompresjonen med andre stempler og putte på M20B25 885-topp og dra ut 200-210 sugehester med litt moderat trimming. Lykke til med salget. takk for god reklame! motoren blir mest sannsynlig solgt til en med en gammel e30 som skal få nytt liv,viss han har penger ja. så den er vel egentlig fortsatt til salgs til den som har penger først! Mvh. Stian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianpej Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2011 solgt til mann i kvit e30! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå