Erebus Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Den nydeligste bilen på planeten etter min mening, Pagani Zonda blir avløst. Pagani Deus Venti blir vissnok navnet på den nye bilen, eller "wind of god" på latinsk.. to teaser-filmer er ute, og musikken og klippingen er rimelig episk etter min mening.... skru opp høytalerne og nyt... rent kunstverk. Får tårer i øynene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Vel, ganske kjedelig igrunn. Jeg vil se bil, og høre turtall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 lurt av tittel..trodde det skulle være lyd fra bil, ikke 30 sec med bilder og "musikk". Men de var greie de, hadde ikke helt skjønt at den første var en teaser for en bil men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Gleder meg til å se den. Er vel for det meste kun spy photos ute på nettet enda. Zonda er og blir noe av det peneste og råeste som finnes med 4 hjul, det blir nok dette også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 hvor er bilen? Edit: Delte mange design elementer med 458 italia syns jeg... http://www.carblog.co.za/2011/01/07/pag ... test-mode/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå