Endre Hånde Skrevet Januar 11, 2011 Skrevet Januar 11, 2011 Har en caravelle stående som jeg vurderer å pusse opp, men vurderer også salg/bytte om noen er interessert. Feil pdd: - Rust i hjulbuer - Lekker kjøleveske - defekt lås på skyvedør Den trenger også skikkelig rens innvendig da denne har blitt benyttet som firmabil. KMstand er 280000 Veldig gode dekk på alufelger, kapteinsstoler som er snubare. Kan byttes i Macbook pro, eller andre forslag. Står i Molde. Bra utgangspunkt for en knall russebil!
Endre Hånde Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Skrevet Januar 11, 2011 Skal se om jeg får tatt noen bilder neste gang jeg er på verkstedet. Blir nok ikke før over helga dessverre. Pris så jeg for meg rundt 10000 slik den står nå.
TargaBMW Skrevet Januar 12, 2011 Skrevet Januar 12, 2011 Bilder ja har en transporter og en caravelle fra før, men en til er jo ikke dumt. er det skilt på den? åssen stand er den ellers bortsett fra det du har skrevet
Endre Hånde Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Skrevet Januar 13, 2011 Har skilter på den, og den er eu-godkjent.. Skiltene blir riktignok innlevert til den er oppusset eller solgt. Tilstand ellers er jo at den bærer preg av å ha vært firmabil.. Skal få tatt bilder, men siden verkstedet er en time unna og jeg er borte på kurs til søndag så får jeg nok ikke tatt bilder før tidligst mandag.
Endre Hånde Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Skrevet Januar 24, 2011 kom meg først dit igår, og fikk da startet opp bilen og sett litt mer på den. Slik det ser ut så trenger den en liten service før den kan benyttes. (Olje, Oljefilter, Glødeplugger etc) Radiator er dratt frem her: Noe rust på hjulbuer: Fikk ikke tatt så mange bilder av den igår dessverre siden iphone og dårlig lys er en dårlig kombinasjon.
Endre Hånde Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Skrevet Februar 4, 2011 http://www.finn.no/finn/object?finnkode=26649524
Endre Hånde Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Skrevet Februar 4, 2011 hmm.. solgt innen en time etter annonsen kom på finn.. ALT for billig sikkert..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå