///MoePower Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Det er over en måned igjen til første april Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 25, 2011 Share Skrevet Februar 25, 2011 drivlinja(utvekslinga) klarer ikke orginalt mer en 235.. det er feil.. e28 535 har 3.07 utv og jeg selv har hatt over 270 med min e28 m535i med 3,5 turbo. og ennå var det masse turtall igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sheamus Skrevet Februar 25, 2011 Share Skrevet Februar 25, 2011 Toppfart i E28 har lengde enn E34 om eg syns riktig, fikk jo bare 235 i bilen min, motoren ville mer men kan ikke fordi den ligger i sperret. Har byr 8000 for den og får se om han fornøyde med. så blir det prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alarmero Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind J Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 D er d som står i vognkortet på bilen som er rett uansett Det skal du ta med en solig sekk med salt til. Jeg og fattern hadde 2 relativt like biler en gang i tia med hverandres understellsnr i vognkortet. Regnr var det 1 siffer i mellom, så registrest på samme tidspunkt. Min første Camry dukket opp som STV på regnr søk. Trøbblete å få bremser fra en STV til å passe bak på en sedan fant jeg ut... Uansett, fin bil dette om den kommer tilbake i stand! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwp0wer Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 solgt ? pris ? my rust? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jaffa81 Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2011 Skal detta være enn m5 ell Alpina???? M535ia Motoren blir mistenkt vere en alpina, det begrunnes med målinger og ved att forrige eiger oppgav det. Men er ikkje sikker siden nr på maskin er slipt vekk. Bilen er også sammenliknet med en 535 fra california og det er store forsjeller på understell så vel som styling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jaffa81 Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2011 Helsiken for en kjerre, dette er jo drømmen. Vil ikke by noe enda for jeg er jeg litt tidelig ute enda, men om et halvt år så vil jeg så absolut ha en sånn bil som dette stående på tunet mitt. Han som kjøpte den er ikkje heilt klar over omfange med en sann bil og lurer på ta den i bruk som drifte-bil. Har ribbet interiør og gått gjennom bilen selv (fagkyndig overflarebehandling) Er litt rust men ikkje mye, må påregnes sveising i vinduskarmer og torpedovegg. Vert mye snakk om det er en 535? Bilen er en m535iA originalt Men det er satt inn nytt maskineri. Kvilket maskineri er vanskelig finne ut av siden nummrene er slipt vekk. Bilen ble i sin tid kjøpt på crifo og det fulgte lite av opplysninger med. Ser er ein kar som har lagt ut spesifikasjonene på bilen? Tviler på det er riktig bil siden denne har el takluke og den han dro fram hadde manuell. Enkelte oppfører seg på samme måte som gjengen på dagbladet diskutere fotball. Bilen er solgt, men kan bli overtatt på ny siden denne vedkommende planlegger bruke den til drifting mens avtalen vår var resturering. Men må nok påregne eit bud godt over 20.000 for å kjøpe bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jaffa81 Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2011 drivlinja(utvekslinga) klarer ikke orginalt mer en 235.. det er feil.. e28 535 har 3.07 utv og jeg selv har hatt over 270 med min e28 m535i med 3,5 turbo. og ennå var det masse turtall igjen.. Herlig! Kossen funka det med turbo? Her var det lite drag når bikket 240, synes og huske att drog den dertil på 4 men litt i tvil. Speedometeret viste rett over 240 når måtte blinke med lysa på porshen, så rekner med det var ved 250 siden han sa etterpå att sperren slo inn der. Det som fasinerte meg mest var så stødig og elegant bilen lå på vegen, har kjørt ein 325 ci i rundt 200 og den startet bli vinglete og upresist så måtte slippe den ned att under. E-28 virket som trives best i hastigheter rundt 200 med tanke på forbruk,veigrep og kvor presist styring og alt var. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Ser er ein kar som har lagt ut spesifikasjonene på bilen?Tviler på det er riktig bil siden denne har el takluke og den han dro fram hadde manuell. Ikke skyt budbringeren. Dette er infoen BMW har lagret på bilen med det skiltnr som er på første side. I samme posten ligger jo rammenummeret. Stemmer dette med bilen, så er det enten noe muffens, eller så er takluka bygget om. Ikke værre. Og som gunnfire skriver på forrige side, med bilde, så kommer den opp som 535 og IKKE m535, noe det ville gjort hvis det var en org m535. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Om det er en M535i står det "BMW M" I vognkortet, noe det helt sikkert ikkje gjør med denne her... Men en original 535i er jo ikke det verste det heller! Er ikke hverdagskost akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 er bilen solgt? ca pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå