kevin1982 Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Hei. lurte på om det er noen her som har fått coilovers godkjent hos biltilsynet. hørt noen rykter at dette er vanskelig. har dere lyst å dele deres erfaring om dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Cluet her er godkjenningspapirer, så skal det ordne seg serru... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Jeg har godkjent E39en min med coilovers. Eneste jeg trengte var 4hjulskontroll, TUV papirer på settet og riktig høyde på bilen Husk at det skal være 50cm opp til underkant av reflektorene, den skal ikke subbe noe sted og det må være minst 11cm under hele bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Var plankekjøring å godkjenne min med KW V3 ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevin1982 Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2011 Jeg har godkjent E39en min med coilovers.Eneste jeg trengte var 4hjulskontroll, TUV papirer på settet og riktig høyde på bilen Husk at det skal være 50cm opp til underkant av reflektorene, den skal ikke subbe noe sted og det må være minst 11cm under hele bilen. klar over det. man når jeg var ned leverte papirer til å ombygge bilen min. så spurte jeg om coilover. og fikk som svar at det var mye mer kontroller osv osv på coilovers enn avnlig tuv senke sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 bare å handle coilover med TÜV-godkjenning. Senk bilen innenfor det settet er godkjent for men hold deg over 11cm bakkeklaring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevin1982 Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2011 bare å handle coilover med TÜV-godkjenning.Senk bilen innenfor det settet er godkjent for men hold deg over 11cm bakkeklaring. men da prøver jeg det. også kan jeg heller senke den litt ekstra etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Jeg har godkjent E39en min med coilovers.Eneste jeg trengte var 4hjulskontroll, TUV papirer på settet og riktig høyde på bilen Husk at det skal være 50cm opp til underkant av reflektorene, den skal ikke subbe noe sted og det må være minst 11cm under hele bilen. klar over det. man når jeg var ned leverte papirer til å ombygge bilen min. så spurte jeg om coilover. og fikk som svar at det var mye mer kontroller osv osv på coilovers enn avnlig tuv senke sett Det skal ikke være det, de må bare sjekke at coiloverne er stilt inn innefor det området de er godkjent for, og at nummeret på fjærer/dempere stemmer overens på TUV-papirene. Min ble godkjent med 34cm fra senter av felg og opp til hjulbue foran og 31cm bak. Da var det 51cm opp til underkant av lyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå