Polkagrislaila Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2011 Ja, vet hvem du snakker om Tom K.. Kjenner jo noen som er flinke å sveise og slikt, men trodde det var en fordel om det ble tatt på verksted. Da har jeg vell noe jeg skulle sagt om sveisen ble brutt, og ting skjærer seg..? Men hva er mulig å få for den om jeg fikser den opp da? Lakken er strøken og bilen er ellers strøken, alle servicer er fulgt og stemplet, 240 000km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polkagrislaila Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2011 Flere bilder, om det hjelper å angi verdi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Det viktigste er at man får skikkelig gjennombrenning når man sveiser, ser ikke for meg at dette skal være så vanskelig å få gjort for en hyggelig penge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Hei Polka! jeg har noen nesten helt ubrukte 318Is framdempere med fjær komplett som du kan få billig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polkagrislaila Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2011 Ellers takk badsha! Planen var å kjøpe coilovers fra TA Technix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWsideways Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Kan du legge ut et bilde av bærebrua? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polkagrislaila Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2011 Bærebrua har jeg ikke bilder av, og bilen står på lager en annen plass. Men er redd for at bærebrua kan ha blitt skadet da festet røyk av mens jeg kjørte på veien.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWsideways Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Ok ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå