Glenglen Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 TØFT! hehe lo godt når de kom flytende nedover fra ingensteder liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Syke mengder med vann.. Godt man har forsikring ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Jeg snakker ikke KUN om materialstiske ting.. En ting er at bilen din blir tatt.. En annen ting er når HUSET DITT havner midt i den floden der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 men her var det bare bilen i denne filmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 måtte se den igjen idag, tøft å se hvordan vannet bare tar med seg bilene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Når dem er så domme at dem ikke klarer å flytte bila sine så kan de bare ha det så godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 det beste var når impreza`n på 01:57 som forsvant nedover elva. jeg så bare på den store vinga og lo litt for meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 [det beste var når impreza`n på 01:57 som forsvant nedover elva. jeg så bare på den store vinga og lo litt for meg selv. /quote]e":3jwrv0g8] Surfebrett!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 Hehe tøft Tøft? Tror ikke det er riktig uttalse i det tilfellet der. Hva om det hadde vært din bil? Ja, det er litt stilig å se hvor store krefter det er i vann, men tøft er det absolutt ikke. Jeg vil tro at mange familier mistet ganske mye der borte, og at det er flere millioner dollar i skader.. Slikt blir ALDRI tøft. Synd for deg da, syns det var tøft jeg. TØFT TØFT Haha:P Ler meg ihjel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaraldG Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 det beste var når impreza`n på 01:57 som forsvant nedover elva. jeg så bare på den store vinga og lo litt for meg selv. Den endte som alle andre avdanka handlevogner; i elva Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå