Gå til innhold

Solgt/slett!

sveinfeldt
 Share

Anbefalte innlegg

Har kommet til den besluttningen at jeg vurderer å selle min e30 325ix touring til den rette pris!

Bilen er førstegangsregistrert i norge i 2000 og dermed så å si rustfri!

Bilen har nylig vært på tilstandsrapport, og det som var av rust, var overflaterust på jekkpunkter å noen bremserør over bakakslingen

Jeg kjøpte bilen selv i november 2010 og satte den på bilverksted for å få fullstendig rapport over feil på bilen.

Siden bilen er 21 år gammel så er det vanskelig at ting er som nytt, så noen feil var det!

Dette har blitt utbedret av meg selv og ikke på verksted, men har kvitteringer på alt av deler jeg har skiftet. Kan nevne ting som slavecilynder på clutch, alle foringer på bærearm v.f, indre og ytre styreledd v.f, ny katalysator(brukt men i god stand kjøpt av gsbildeler) og ny(brukt) bakpotte. For å få tilbake den originale gode 6`er lyden! Har skiftet olje på gir og fordelingskasse, nye bremser (klosser og skiver), byttet bremsevæske, nye bremseslanger front, 4hjulskontroll... husker ikke mer, men mye er blitt gjort i jula!

Bilen har så langt rullet 195000 som er sjeldent lite for en strøken e30:) 2 tekniske feil i display, som temp måler på motor virker ikke helt, og bensinmåler er litt ute å kjøre til tider.

Bilen er utstyrt med stor kjørecomputer, ute.temp, cruisecontrol, el vinduer X4, el takluke, servo, airbag, komplett skinn interiør som er meget bra behandlet som ser bra ut og som du sitter godt i! ingen synlige skader! Ingen vasslekasjer, bilen er tørr inni, null rust ved reservedekk eller i hjulbuer innvendig! Bilen er også utstyrt med avtagbart hengerfeste!

Bilen er fast og fin på veien med godkjente senkefjærer i vognkort, nydlig på vinterføre, både til litt snø-drifting og til å komme seg frem over alt!

Det som bør gjøres med bilen er: Giroverføringsdelen, har denne liggende.

Liten oljelekasje fra motor, ikke eu feil, men svetter litt. ( toppen er nyoverhalt ifølge forrige eier, så verkstedet jeg pratet med trodde det var så lite som en pakning:))

Ellers kommer jeg ikke på mer å si om bilen, selger bilen til fordel for billigere bil med tungt hjerte! Tenker jeg setter prislappen på 80 000,- men er open for bud!

8tpteye57x29hnbg3n82.jpg

pko0ixwijfrgs9pkldwy.jpg

qnia856x3m0u6eu2re2u.jpg

joofj8wky65b9saxq3vr.jpg

cggd463br04sbu8yymwk.jpg

c0qo5q6z862ivo2i0gyx.jpg

h6b3k8fjzenfxfa8ymlu.jpg

aqs7f3qmjpd4ib0dkyrz.jpg

jumcnsidhez09qi9xpko.jpg

it8s48m8qj4ho0sud3tk.jpg

tzj9cix68b6iqlzuean0.jpg

ojwehw5kk2ce0qlpn72x.jpg

ezrqudu6yl121prbzvxx.jpg

qptg4vrzipks8fxyyml3.jpgnxgkyq8h3hospxa4n8zt.png

Det siste bildet viser bilen med sommerfelger og nederste del av frontleppe som følger med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...