520ee28 Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Er det noen som har bilde av en hvite E28 med hvite felger? Kult? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Så prøver vi igjen med hvite felger. Noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520ee28 Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2011 Så prøver vi igjen med hvite felger. Noen? hehe, heilt enig. ikkje svart, men kvit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Her er én, ihvertfall: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Sjelden man ser en hvit bil med hvite felger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Så prøver vi igjen med hvite felger. Noen? hehe, heilt enig. ikkje svart, men kvit! SKriv bokmål. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Hylle: Jenta er fra vestlandet og der skriv/pratar me nynorsk. Me har den fulle rett til å skriva nynorsk på forumet her! Edit: Ser no at det første inlegget er på bokmål.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Hylle: Jenta er fra vestlandet og der skriv/pratar me nynorsk. Me har den fulle rett til å skriva nynorsk på forumet her! Jeg er også fra vestlandet., Les forumreglene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Hylle: Jenta er fra vestlandet og der skriv/pratar me nynorsk. Me har den fulle rett til å skriva nynorsk på forumet her! Jeg er også fra vestlandet., Les forumreglene.. Da må dei sjå til å endre reglane.. Eg kan no ikkje skriva bokmål når eg ikkje kan skriva det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Såvidt jeg husker skal man skrive slik at man gjør seg forstått,. I den første posten skrev hun bokmål, da vil jeg tro hun klarer det i den 2 også.. Hvis du ikke kan skrive bokmål er det en helt annen sak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Nynorsk er vel like mye "lov" som bokmål...! Problemet er når alle skal skrive på sine lokale dialekter og med et slik oppdiktet sms-språk eller hva man skal kalle det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Du ser editen i min i første post Hylle? Du har heilt rett i det du seier der.. Da er me einige vell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 heheh., Jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520ee28 Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2011 skal skrive bokmål jeg.. prater nynorsk, men når jeg skriver oppgaver på skolen går det mye i bokmål.. men er fort det blir noen ord på nynorsk. Men serisøt, skjønner dere ikke kvit? (hvit) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå