Vikingen Skrevet Januar 11, 2011 Skrevet Januar 11, 2011 av deler je har liggenes som skal bort: m20b25 blokk og veiv topp deksel viskosevifte m20 div kaliptere div tannhjul osv till m20 av ting je trenger som je kan ta i bytte: 325 mellomaksling(så jeg kan bruke getrag260 kasse) Div m20b25 deler(stroker 2,7 deler også) mvh=)
Vikingen Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Skrevet Januar 11, 2011 kan være intr i bytte i diff spærre till e30 og getrag 260 kasse i grei stand.
janerik171187 Skrevet Januar 11, 2011 Skrevet Januar 11, 2011 Har en 323 motor som er på vei ut av min bil da je vil ha en facelift motor med nyere sprut.motorn virker og sku værra i fin stand har selv brukt den litt før je fant ut at je ska bytte, de feila som er med den som je veit om er : En sprekk i den svarte innsugs"slangen" som går fra LMM till gasspjeldet, så den suger nok falskluft kaldstarten virka ikke, usikker på hvorfor. bilen min er facelift og han som har montert har knota litt ser det ut som, så kan ikke garantere at ledningsnettet er som det skal! med motorn så følger ledningsnett, ECU, LMM, girkasse regner med det er getrag 240 uten at je skal være sikker skal sjekke, osv osv. det meste untatt kjølesystemet. har også div annet liggende som feks m20b25 blokk og veiv litt annet småplukk skal oppdatere lista her når je får en oversikt over ting je skal selge/beholde=) kom med bud krever ikke gull å grønne skoger, vil bli kvitt det for å få plass, men gir det ikke bort heller mvh pris a? gjerne uten gir, jeg har forøvrig en eller 2x 260 kasser liggendes.
Vikingen Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Skrevet Januar 13, 2011 girkassa med motorn er vel solgt tenker je, men har en getrag 240 kasse till, kan få den for 500 vis du hentern =)
Vikingen Skrevet Januar 27, 2011 Forfatter Skrevet Januar 27, 2011 323 motorn blir henta i dag eller i mårra, av andre deler je har: m20b25 blokk og veiv drivakslinger tror det er fra 325 med abs getrag 240 kasse automat kasse fra 320 facelift og div småting fra m20b25 motor skrik ut vis dere trenger noe, detta går billig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå