Stoppie_Master Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 Gratulerer med en flott E38! Du må jo få ut noen interiørbilder! Ja vi må få se noen bilder av bilen innvendig Mange her som kan hjelpe deg med å finne det du trenger, og ikke trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 Grattis med nyydelig utgangspunkt!! Begynner å bli mange av oss E38 eiere her nå, så er det noe du lurer på så er det mange med E38 kunnskap her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 gratulerer med BMW`s fineste produkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 Velkommen til forumet, å gratulerer med E38. Nydelige biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.E.RS Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2011 takk for deet. ja skal slenge ut no bilder innvendig etterhvert, men jeg har ikke hatt tid til å rengjøre den skikkelig ennå! legger ikke ut bilder av møkkete bil altså... må ut med seter og midtkonsoll ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.E.RS Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2011 jeg har forøvrig funnet en internett side hvor det står mye lurt! har blitt noen timer der allerede.. http://www.e38.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 jeg har forøvrig funnet en internett side hvor det står mye lurt!har blitt noen timer der allerede.. http://www.e38.org Denne synes jeg er verd å legge under bokmerker http://www.meeknet.co.uk/E38/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.E.RS Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.E.RS Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2011 heftige effekter her ser dere.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.E.RS Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2011 litt interiørbilder da.. ' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.E.RS Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2011 fikk tak i en doning til kjærringpelsen og da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.E.RS Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2011 soloppgang.. litt fiks.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.E.RS Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.E.RS Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2011 Det hjalp å få på no hjul på konebilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.E.RS Skrevet Juli 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2011 jeg har behandlet skinninteriøret mitt i dag.. kjøpt et produkt fra england som heter Dynamix. førerstolen måtte farges for den var slitt på venstre sidestøtte som er veldig vanlig.. startet først med å vaske alle setene.. deretter smurte jeg inn rensen som man ser til venstre på det første bildet. det var en veldig stygg overflate og mye "skarpe kanter" der hvor skinnet var slitt. brukte derfor et veldig fint slipepapir på området før jeg la på fargen.. første strøk tørket la først på farge bare der hvor det var slitt igjennom, deretter hele partiet to ganger for å få mest mulig javn farge.. siste strøket over hele sidestøtten. akkurat støvtørt.. det trengtes bare farge på førerstolen min, så i mellom strøkene renset jeg og behandlet jeg alle andre setene. nå må fargen trekke inn og tørke heelt før jeg behandler førerstolen med conditioner om en dag eller to. alle andre setene er ferdig behandlet men må tørke en stund. tar bilder av resultatet i morra =) anbefaler dette produktet på det sterkeste!! ser flott ut etterpå, og det knuller i nesa... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå