Eirsan Skrevet Januar 12, 2011 Skrevet Januar 12, 2011 [quote name=BMW 320->m3] DTM leppa var på men ikke på det bilde som jeg har lagt ut men den blei for høy og så syns jeg alle sammen har m3 fangeren så ville ha noe som kanskje ikke alle hadde jeg prøver å gjøre det som ikke så mange har gjort men det er vanskelig for det er ganske mange som har bygd BMW Sant som du sier Blir nok bra. Ser ut som du har gjort en veldig god jobb med skader bak hvertfall Har du noen flere planer? Sidekjørt, bakfanger osv? Ville kjøpt M-tech lister, hever utseende myye
BMW320coupe Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Skrevet Januar 12, 2011 Sant som du sier Blir nok bra. Ser ut som du har gjort en veldig god jobb med skader bak hvertfall Har du noen flere planer? Sidekjørt, bakfanger osv? Ville kjøpt M-tech lister, hever utseende myye det blir som sakt infinity fanger og leppe, m3 speil med blinklys, m3 lister og så blir det nok m3 bak fanger og m3 sidekjørt og bak rute senker og så har jeg planer om m3 interiør men må vente lit til jeg har fått den ferdig lakkert og godkjent:)
BMW320coupe Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Skrevet Januar 12, 2011 noen som har noen ideer om hva jeg kan gjøre med felgene mine? klar lakken har flassa av og så har det blitt stygge merker på dem:(
stianw Skrevet Januar 12, 2011 Skrevet Januar 12, 2011 dei dekka der blir vel alt forstore til den bilen? du kan ha malings fjerner på felgene og polere opp kanten etter på.
BMW320coupe Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Skrevet Januar 12, 2011 dei dekka der blir vel alt forstore til den bilen? du kan ha malings fjerner på felgene og polere opp kanten etter på. ja skal ha på noe mindre profil men måtte bare slenge på noen dekk for å se åssen det blei
in2you Skrevet Januar 12, 2011 Skrevet Januar 12, 2011 Dæven det var faktisk ganske kult med dei felgene på bilen! Få pussa dei opp asap! hehe
TurboOve Skrevet Januar 13, 2011 Skrevet Januar 13, 2011 fint arbeid gjort der bak.! stå på, dette blir fulle godt det!
BMW320coupe Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Skrevet Januar 13, 2011 fikk gjort litt i dag da valset hjulbuene bak på bilen litt venter bare på å få lakkert den snart så jeg får satt bilen 100% sammen og gjøre den fin
haybimmsen Skrevet Januar 25, 2011 Skrevet Januar 25, 2011 kan spørre deg som har støtlistene av her:P er de bare å nappe ut? eller er de skrudd ifra innsida av døra? dettan blir bra:)) fine felga:D
winchester Skrevet Januar 25, 2011 Skrevet Januar 25, 2011 Listen på bakskjermen er vel skrudd bak hjulbuen der, resten er klips. Døren er skrudd ett sted mener jeg på, resten er klips. Framskjermen er kun klips.
BMW320coupe Skrevet Januar 25, 2011 Forfatter Skrevet Januar 25, 2011 kan spørre deg som har støtlistene av her:P er de bare å nappe ut? eller er de skrudd ifra innsida av døra? dettan blir bra:)) fine felga:D dem sitter bare med klips ikke noen skruer gjorde det vertfall ikke på min
baremats91 Skrevet Januar 25, 2011 Skrevet Januar 25, 2011 [quote name=BMW 320->m3]nye felger på bilen min er det der GS silverblade 2 felgene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå