AlXz Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Skrevet Januar 12, 2011 En simpel baufil for 20,- fikser den jobben der lett. Bare å tenke litt utenfor boksen det, og ikke sitte på Bimmers, så får du den skruen der ut på et par minutter. hehe.. sier nok noe der Bilen står 1time fra meg.. så greit å finne en løsning som funker før jeg reiser bort igjen Er det plass nok til å slå med en hammer? Litt usikker.., kan kanskje gå akkurat.
Halbakken Skrevet Januar 12, 2011 Skrevet Januar 12, 2011 Jeg holder også på tanken med grisepikk, får det på jobben i forskjellige str hvertfall Og det kommer du GARANTERT til å få bruk for senere også Rart å si at vi har grisepikk på jobben btw...
AlXz Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Skrevet Januar 12, 2011 Jeg holder også på tanken med grisepikk, får det på jobben i forskjellige str hvertfall Og det kommer du GARANTERT til å få bruk for senere også Har et sett en plass, men kan ikke huske at de var små nok... Rart å si at vi har grisepikk på jobben btw... Skal gi deg Grisepikk jeg... Hehe...
Simpel Skrevet Januar 12, 2011 Skrevet Januar 12, 2011 Da stemmer jeg for: Bor et hull. Slå inn en torx. Skru ut med skralle.
AlXz Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Skrevet Januar 12, 2011 Da stemmer jeg for: Bor et hull. Slå inn en torx. Skru ut med skralle. Det kan prøves først ja Grisepikken må vel uansett ha et hull? Og nei.., jeg tenkte ikke over hva jeg skrev nå!
Halbakken Skrevet Januar 12, 2011 Skrevet Januar 12, 2011 Hehehe, de fleste pikker vil vel ha hull, Nei seriøst, vi drar den for langt. Ikke grisepikken altså, men vitsen. Må ha hull ja
many man Skrevet Januar 13, 2011 Skrevet Januar 13, 2011 hadde samme problemet på min. det jeg gjorde var i ta av det store radiator dekselet som går over vifta,skru av vifte bladene og det er 25- 30 cm mer plass. så borret jeg ut skruen litt skeivt og gjenget opp med m6 gjenger som det er i de andre hullene. hvis du kommer litt skjeft inn i hullet så er ikke det noe problem for da bare borrer du opp 2 av hullene i termostathuset. tar ca 1 time med demontering,jobb og montering igjen. lykke til
Jan S Skrevet Januar 13, 2011 Skrevet Januar 13, 2011 Hmm.. ja, det kan mulig funke det.Noen som har tips til utstyr for å skjære et lite snitt til en flat trekker da? Dreml. Eller fleksibel forlenger på drillen og Dreml kappskive. Så gjelder det å ikke skade tetningsflaten. Kanskje lurt å dra på litt teip før man begynner. Varm godset rundt med gassbrenner før du begynner å skru: http://www.clasohlson.no/Product/Produc ... =158832907
BMW-vet Skrevet Januar 13, 2011 Skrevet Januar 13, 2011 du kan også tre en mutter over den knekte skruen å så sveise inni mutter mot skruen, da får du varmet opp litt samtidig som du får en mutter å skru på. Har gjort dette mange ganger, å det fungerer toppers. Det finnes sett til dette, husker bare ikke hvor jeg så det men trengs igrunn ikke, vanlig sveis å mutter går bra
Halbakken Skrevet Januar 13, 2011 Skrevet Januar 13, 2011 Sjekka det kit'et vi har på jobben idag, går helt ned til M3 bolt
AlXz Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Skrevet Mai 5, 2011 Da stemmer jeg for: Bor et hull. Slå inn en torx. Skru ut med skralle. Da er det endelig testet ut noe.. borret et lite hull og banket inn torx.. Endte med at torx-bit knakk og satt fast inni der.. så nå ble det litt værre ja.. Nye ide'er?
jsr-Racing Skrevet Mai 5, 2011 Skrevet Mai 5, 2011 http://www.biltema.no/no/Bil---Mc/Verkt ... -20-deler/ der er det du trenger=) kjøpte det selv for 3 dager og fungerte supert for meg..
AlXz Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Skrevet Mai 5, 2011 Nå sitter den knekte torx-bit'n midt i skrua.. og den er ikke så enkel å borre i da.. ?
jsr-Racing Skrevet Mai 6, 2011 Skrevet Mai 6, 2011 hehe skulle kansje prøvd noe annet først=) men altids etter klok men det går jo an og borre tar bare litt lenger tid og kvassere borr=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå