killarinc Skrevet Mai 6, 2011 Skrevet Mai 6, 2011 Du får stikke og kjøpe et bor med herda tupp og diamanter i da og prøve og borre ut. Bruker du vanlig borr vil du bare knekke det. Eller så kan du meisle ut borret i biter med en dor eller lignende og sette inn en pikk
killarinc Skrevet Mai 6, 2011 Skrevet Mai 6, 2011 Hmm synes det ser ut som det er rom i mellom huset og blokka jeg. Kommer ikke til på baksiden av skruen med en god tang eller gripesak av noe slag da? Veit du får tenger som strammer seg mer og mer etter hvor mye du skrur. Det får du på biltema vis jeg ikke tar feil
AlXz Skrevet Mai 6, 2011 Forfatter Skrevet Mai 6, 2011 Kommer ikke til bolten på baksiden.. gjengene/hullet går ikke igjennom helt..
danny91 Skrevet Mai 6, 2011 Skrevet Mai 6, 2011 grisepikk blir nok det beste alternative. vis ikke kan du prøve å borre den ut med bordiameteren... beste tipset jeg kan gi deg som finmekaniker. lykke til
///Naitsirk Skrevet Mai 6, 2011 Skrevet Mai 6, 2011 Skru av kåpa å sett den i søylebormaskinen. Edit: Funka vel dårlig blei vi enige om..hehe
blackdenim Skrevet Mai 6, 2011 Skrevet Mai 6, 2011 Er den knekte skruen der ennå? snart 6 mnd siden Gjør som BMW-vet skrev i et tidligere innlegg... sveis på en liten mutter. Skruen og godset blir varmet opp og du får skrudd den ut. Dette har jeg gjort en del ganger med knekte manifoldbolter.
AlXz Skrevet Mai 7, 2011 Forfatter Skrevet Mai 7, 2011 Har ikke hatt bilen hjemme og tilgjengelig før nå..., sveise mutter kan vel prøves... ellers plukke av kåpa rundt der og se om det blir noe bedre med plass:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå