Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe, enig med deg:) men du vet hadde 2 merker ligganes, og bare måtte klistre xD tøft i 10 min og et slit å få av igjen xD

Felgene blir ikke solgt nei:) Men vurderer å lakkere dem om i en farge men vet ikke helt ossen farge..

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Da har jeg fått pakka mi fra Gs med en del småting:)

M-Tech Låsepinner.

IMG_0080.jpg

M-Tech shortshift girkule (Blei litt skuffa, siden pga navnet "shortshift" så trodde jeg kansje kula var kortere eller noe sånt da, men den var jo drit lang da, så syns det ser litt rart ut..)

IMG_0081.jpg

IMG_0085.jpg

Også kjøpte jeg M-Tech merke til å ha i grillen, som jeg trudde skulle være et lite merke som skulle limes på eller noe, men fikk et svært merke med skru fester, som ikke passer i rillene i fronten en gang:/

IMG_0083.jpg

IMG_0084.jpg

Også kjøpte jeg Rieger Infinity leppa, noen som har tips til ossen jeg skal feste den?:)

• 1 month later...
Skrevet

Skjedd litt mer her nå, fått på rieger leppa framme, og nye baklykter, har også en rieger bakrutesenker ligganes, men den trenger lakk, ellers har jeg nettopp bestilt nye framskjermer og en spoiler til bagasjen som jeg trur blir bra:)

Skrevet

Har nå tatt litt rust på bilen, var en del overflate rust nederst på alle dørene.

Ellers har jeg fått et problem med at plutselig slutter sentrallåsen og funke, samme med takluke og vindusviskerne, cd spillern stopper også. hva i allverden kan det være for noe?. alt skjer samtidig,og plutselig begynner det å funke en stund igjen, også skjer det samme igjen:S

• 2 weeks later...
Skrevet

Har nå fått nye framskjermer, og spoiler til bagasjen. trenger bare lakk.

Ellers vurderer jeg å selge, så vis noen er interrisert, ta kontakt:)

• 2 months later...
  • 5 months later...
Skrevet

Denne bilen bytta jeg bort i en e30 turbo banebil høsten som var, så kjøpte jeg meg en sliten e36 318 som jeg skulle ha som vinterbil, men den blei solgt ganske fort, så da handla jeg meg e34 igjen, 535 den gangen.

Så bytta jeg bort E30 banebilen, i 2 nissan 200sx s13'er, som jeg nå fortsatt har, og skrur på i håp om å få skilter til sommern :) Så bytta jeg 535n i en polo 6n med Kw coilovers, som jeg kjøpte for å ha en billig pendler bil til jobb osv, men blei fort lei den, så da kjøpte jeg tilbake 520n igjen :D :D så nå er det i gang igjen, og har mange planer i hode! :)

Har allerede fått på helt nye forskjermer som jeg henta hos lakkereren på torsdag :) Fjerna hengerfestet har jeg også gjort :)

Kommer snart noen nye bilder av ossen bilen er nå, og en bildesamling av alle bilene jeg har bytta rundt på de siste månedene:P

• 8 months later...
Skrevet

Fant denna gamle tråden min igjen gitt.. skjedde da litt mer en det er informert om her, så her er noen bilder av ossen bilen var, før en gammal kis bestemte seg for å ødelegge alt og kjøre i sia mi, så jeg gikk lei og solgt bilen ...

556322_10150768619050991_1066214678_n-1.jpg

427921_10150842160700991_1585580267_n.jpg

20120517_171032.jpg

20120504_180848.jpg

20120504_193221.jpg

også gikk felgen og døra mine gitt :( ¨

20120515_002552.jpg

20120515_101908.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...