Næssen Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 Hei. Har nå handla min første bmw, etter å ha drivi på med volvo siden jeg var 14 år, er nå 18. og lager en tråd her, mest for å få tips osv, siden jeg er ny innen disse nydelige bilene,hehe Bilen handla jeg billig av voksen kar i oslo, som har eid den i 10 år, bilen hadde gått 298 000 når jeg handla, nå runda 302 000. Bilen er en 1992 modell og er i veldig fin stand syns jeg, utenom at begge forskjermene har fått seg noen smell av forje eier. har finni et rust høl i kanalen, helt foran ved frontskjermen, men ellers har jeg ikke finni noe rust, interiøret er fint, men er på jakt etter skinn.. er ikke rift i førersete engang! hehe Ting som er gjort: Klarglass Angeleyes. Klarglass Frontblinkers. Klarglass Grøftelys. Mac Audio Frontsett. Alpine Hovedenhet. Sota baklykter. Lakkert grillnyrene mattsvarte. Montert M-Tech gulvmatte sett. Kicker L5 15" Dynabel BF4501 monoblokk(har streika nå) Senka 60mm foran (har 40mm senkefjører til bak, men venter med å montere til jeg får tak i nye dempere) 8.5x17 og 10x17 RH hjul. powerfilter. Carbonteip til emblemer. M-Tech pedalsett. Kromringer til instrumentpanelet, Rød lakkerte callipere. Ting som skal bli gjort: Sote rutene helt rundt. klarglassbaklykter (?) 4" Endepotte med dieselstuss ned.(Handla inn) Nye forskjermer. Rieger frontleppe M5 Bakfanger. M5 sideskjørt. M tech 2 ratt M tech Shortshift girkule. Bakrutesenker. skinn interiør. Ny clutch. Shortshift. Bilder fra annonsa. Også noen bilder av ossen bilen ser ut akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 Fant endelig fram Jan-Christer veit om en som legger på lakk billig om du tar grunnarbeidet selv. Skal hjelpe deg å få sota rutene en dag, men kun om du soter helt frem Har noen 19" felger til salgs om du er intressert ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2011 Fant endelig fram Jan-Christer veit om en som legger på lakk billig om du tar grunnarbeidet selv.Skal hjelpe deg å få sota rutene en dag, men kun om du soter helt frem Har noen 19" felger til salgs om du er intressert ? hvor billig snakker vi da? Har en jeg og skjønner u.hehe Jaja, blir soting helt fram, hehe, men må få handla sotefilm en dag:) Ossen ser dem 19" erne ut da? Pris?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 Billig Bare å få handla og skaffa ett sted å stå det, men driver å flytter nå. 19" med bra dekk, bakdekka blei kjøpt i juli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2011 akkurat sånn jeg vil ha bilen min nesten jo! Veldig interresange de felga der:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Mars 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2011 Har skjedd litt småtteri her, så får vel legge ut litt bilder. Ting som har blitt gjort er: Lakkert grillnyrene svartmatt, kjøpt no felger av en på forumet her, som trenkte en oppusing. også senka 60mm foran, blir senka 40mm bak snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 E34 er kongebil det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Mars 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2011 JeppJeppp:) Veldig fornøyd:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 En volvo kæll som tok til vettet jo Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 Se her, ja! Felgene ble plutselig en del finere nå. Var det mye arbeid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsern6 Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 Jeg likte godt de felgene der:) Kledde bilen bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Mars 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2011 En volvo kæll som tok til vettet jo Gratulerer Hehe Takk Takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Mars 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2011 Se her, ja! Felgene ble plutselig en del finere nå. Var det mye arbeid? ja hjalp en del:D men er fortsatt ikke helt hundre:) Blei en del timer med pussing ja, men bare kos det:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Mars 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2011 Jeg likte godt de felgene der:) Kledde bilen bra. Ja veldig fornøyd med dem:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå