e39-e60 Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 I min E61 2007 er det svært få smårom i bagasjerommet for å ha ting i. Jeg har ikke denne "bagasjepakken" originalt. Har noen tips til hvor jeg kan få tak i en grei boks eller nett jeg kan ha der bak, der for eksempel en kanne spylervæske kan få plass? Sikkert andre enn meg som lurer på dette, og som kanskje har gjort noe med det. I så fall, hvordan festet du innretningen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e39-e60 Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2011 Ingen tips her...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Kjøp en sort plast boks som man oppbevarer ting i ...clas ohlson f.eks...også kjøper du bare borelås teip å ha under materialet i gulvet på E61 er jo litt "Hårete" så med litt vekt oppi boksen med olje, vaskeprodukter,spylerveske osv så sitter det som støpt med mindre du skal på banen med bilen jeg for min del bruker bare en stor pappeske for øyeblikket..men når jeg svarte på spørsmålet ditt så innser jeg at jeg må skaffe meg nøyaktig det jeg svarte deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e39-e60 Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2011 Heisann...Det var et godt tips Penguin! "Det enkle er ofte det beste!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 www.tysse.no neida, gamlingen har alltid brukt og ha ei kasse baki med slepetau, olje, spyleveske, bremseveske, kjøleveske, viktigste verktøy, surresnøre, ekstra førstehjelpsskrin, WD-40, grease og mye annet, dette ei kasse på ca 40x50x40 (hxbxd). utrolig hvor mye man får plass til bare man stabler det litt fornuftig. rutinert gammling:P brannslukker under pasaskjersetet, takgrindoppheng på bakseteryggen, Tidligere var også knipetak også en del av "ekstrautstyret" som han kaller det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigln Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /32062.jpg Flere typer inne på nettbutikken deres! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 øh..den der koster sikkert mer enn en vanlig sort plastboks med lokk gjør på nille/clas ohlson...og hva er vitsen med det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå