x25Touring Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Et bilde av min fra i sommer:) 1994 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alec Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 Tar man av kabelpolene før vinterlagring så holder batteriet MYE lenger Du lagrer vel ikke bilen uten strøm til alarmen?? Er jo greit å få ett varsel så man rekker å hente balltreet PS : Deilig med rød e36 M3 Rød E36 M3 er meeeget pent ja Ja selvfølgelig fungerer jo ikke alarmen da men jeg har den låst i en låst garasje og den vil heller ikke starte uten batteri så er jo ikke bare å "ta`n" heller, hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 Motor renset og polert og venter på våren Regner med att denne kansje lager litt diskusjon om den er M eller ikke Mobilbilde BMWCCN treff Stavanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alec Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 Er jo M så det monner dette da Oljepåfyllingsslokket er vel ikke org forresten?! Pent var det da, bilen og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 Legger ut noen gamle savnebilder av min M3 som ble solgt for nesten ett år siden: Beklager dårlig location. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 for en vanvittig nydelig 850 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 Regner med att denne kansje lager litt diskusjon om den er M eller ikke denne har vel også chassi nr som begynner på WBS er bare M biler som har det. BMW sine chassi.nr starter på WBA BMW M GmbH. sine starter på WBS så da er det en M bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 Kommer vel ikke frem denne våren heller, men neste år.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ttorp Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 Regner det er mange her som har sommer bilen sin stående å vente til snøen faller bort.Sleng ut biler av gliset ditt så vi har noe å mimre på frem til våren Kun M-biler, orginale eller modifiserte. Alpina er også lov Jeg kan starte med min e36 coupe 3.2 M3 som jeg kjøpte sist sommer, gleder meg som en unge til jeg får henta skilta igjen Desverre dårlige mobilbilder. Bli bedre til sommern. Fyr løs! Du glæde dæ så frykteli te sommer du no Jonas:P skjønne d;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 Regner med att denne kansje lager litt diskusjon om den er M eller ikke denne har vel også chassi nr som begynner på WBS er bare M biler som har det. BMW sine chassi.nr starter på WBA BMW M GmbH. sine starter på WBS så da er det en M bil. Stemmer att chassisnummer er WBSEG91 som betyr att CSI'en er bygget hos M Men det har alltid vært en diskusjon runt dette om CSI er en ekte M bil , fakta er att den aldri har vært annonsert som M8 og har aldri hatt M badge på orginalt , Men Motoren har M merke , innstegslistene på USA modellen har M merke , dørhåndtakene på USA modellen har Motorsport innskrevet og som sagt chassisnummer starter på WBS Og nei oljepåfyllingslokket er ikke orginalt , men det orginale er vanlig svart BMW så syntes dette pyntet opp og med nød kunne tilates da jeg vil holde bilen mest mulig orginal. Uansett så er CSI'en også med i Jubileums boken fra M frabrikken der den har ikke mindre en 12 sider om CSI. Hilsen Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 Kommer vel ikke frem denne våren heller, men neste år.... Men denne har virkelig potensial har altid likt dette chassiet og i tillegg en M Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Januar 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2011 Regner det er mange her som har sommer bilen sin stående å vente til snøen faller bort.Sleng ut biler av gliset ditt så vi har noe å mimre på frem til våren Kun M-biler, orginale eller modifiserte. Alpina er også lov Jeg kan starte med min e36 coupe 3.2 M3 som jeg kjøpte sist sommer, gleder meg som en unge til jeg får henta skilta igjen Desverre dårlige mobilbilder. Bli bedre til sommern. Fyr løs! Du glæde dæ så frykteli te sommer du no Jonas:P skjønne d;) Du skulla bare vist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnout18 Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 min M535I.. står og støver ned... Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egil s Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 Grave frem??? Bruker E46 M3'n min hver dag jeg....... 850'n derimot står i garasjen å støver, men den er ikke M, selv om den nok effektmessig parkerer det meste med ///M på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Cslen lengter etter våren også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå