Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle gjerne ha kommet til på baksiden av sikringsboksen i hanskerommet på min E39. Er det mulig å løsne denne litt og få den lengre fram, sånn at jeg kommer til på baksiden?

Hvis jeg skal feste en ledning i sikringsboksen, trenger jeg da noen spesielle slags klemmer, fester eller noe? Er det en type feste hvis det ikke er en sikring der fra før, og en annen type hvis jeg skal "snylte" på en annen ledning?

Skrevet

Det er på E46 hvertfall noen torx skruer du kan skru ut for å få ned sikringsboksen.

Ja du trenger noen spesielle stikkere for å koble inn på ledningen om du skal legge opp en ny sikring der. Disse fåes på de fleste bilelektro butikker men det er greit å få riktig type. For å komme til sikringsboksen ordentlig må du splitte denne i to. Det er litt jobb. Tør jeg spørre hva du skal drive med baki der?

Skrevet

du må heise den ned først, også i midten av "sikrings-skinna" er det en hvis tynn stav mener jeg, dra ut den, da skal den vel løsne så du får lagt inn nye kurser, gjorde det for litt siden, men mener det er sånn. Hvis ikke det funker kan jeg sjekke etter skolen ;) Men er nok andre som vet isåfall!

Og ja, på kabelen må du ha noen spesielle fester, så han sitter godt, vet ikke om det går med noen andre..

Skrevet

Løft ned sikringsrekken i hanskerom..under sikring 11 og 35 er det klips som kan løsnes og rekken kan dras ut.

Greiest er det å ta ut hanskeromsluken : dra ut underdeksel mot deg , løsne de 2stk 10M og huke av klips på lukeopphengene.

Hvis du ønsker å opprette ny strømkurs er der ledig plass på rekken, men må ha kontakt som passer samt sikring.

• 1 month later...
Skrevet

Uten at jeg har sjekket noe men kommer tilførselene inn i toppen på alle kursene i hanskerom å går ut til forbruker nede?

Samme hva man stjeler fra over på ny kurs?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...