Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Okey, skjønner.

Skal du evnt til Haugesund for å hente den da? bor i byen selv.

Av ren interesse kunne jeg møtt deg for å se på den med enda et par øyne

for et evnt salg :-) er greit å ikke kjøpe katten i sekken heller.

Ombygde biler bør etter min mening skje i full fortrolighet mellom partene.

Med andre ord, jeg stoler med på BMW A/S enn Johnny Jensen :-)

Skrevet

Ja, er planen det evt. Om du har lyst til det, så er det helt i orden for min del :)

Even Orderud Loftesnes blir med meg. Hvis ikke jeg tar helt feil, så har du hatt kontakt med han tidligere?

Skrevet
Må nok være slik ja, siden coupe finnes i hopetall rundt om. Sedan er noe mer eksotisk.;)

+1

E36 er jalla... Men E36 M3 sedan er alltid gøy å spotte.

Skrevet

Denne ble krasjet på autoslalom i Haugesund, jeg var der og såg det med egne øyne!

Edit: Sjekka litt mer nå, er ikke sikkert det er den samme bilen. Men den som krasja var blå og hadde K-Sport framme og bak. Dette var vel i 25 august 2008.

Skrevet
Denne ble krasjet på autoslalom i Haugesund, jeg var der og såg det med egne øyne!

Edit: Sjekka litt mer nå, er ikke sikkert det er den samme bilen. Men den som krasja var blå og hadde K-Sport framme og bak. Dette var vel i 25 august 2008.

Okey, takk. Sendte eieren mail om det nå.

Skrevet
Ja, er planen det evt. Om du har lyst til det, så er det helt i orden for min del :)

Even Orderud Loftesnes blir med meg. Hvis ikke jeg tar helt feil, så har du hatt kontakt med han tidligere?

Det stemmer ja. Hadde en mistanke at du var en bekjent. Mener å ha sett bilder av avataren din der sammen med Even sin gamlebil.

Send en PM om hvor og når du skal hente den om det blir noe av :-)

Skrevet

Det stemmer ja. Hadde en mistanke at du var en bekjent. Mener å ha sett bilder av avataren din der sammen med Even sin gamlebil.

Send en PM om hvor og når du skal hente den om det blir noe av :-)

Stemmer det :)

Kan se ut som selgeren blir med på flyturen over og.

Jeg sender deg PM så fort jeg vet hva det blir til!

Det blir nok ikke før om 1-2 uker, i og med at selgeren jobber offshore.

Skrevet

Faktisk enig at E36 sedan er døll--- Gammelmanns bil i forhold til de fine linjene på en coupe.

En som vil ha coupe, finner sedan uinteresant.

Selv om det finnes fine e36 sedaner å, men coupe blir mange ganger finere uansett syntes jeg!

Skrevet
Faktisk enig at E36 sedan er døll--- Gammelmanns bil i forhold til de fine linjene på en coupe.

En som vil ha coupe, finner sedan uinteresant.

Selv om det finnes fine e36 sedaner å, men coupe blir mange ganger finere uansett syntes jeg!

Så enig, sedan er ikke mye pent m3 eller ei :kose:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...