enzoE39 Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 Hei Jeg har en 1998 E39 med et slikt Xenonkit med angeleyes, jeg mangler lys i den ene lykten og den andre står bare og blinker hele tiden. Jeg er møøøka lei dette og lurer på om noen har satt inn vanlige Halogenpærer i slike lykter beregnet for Xenon ? er det mulig, vil sokkelen på pærene passe ? Blir det feil med reflektorene osv ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 Har du originale xenonlykter? Eller har du halogenlykter med ettermontert xenon? Er du ikkje sikker, vil nok bilder hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enzoE39 Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2011 De originale halogenlyktene er erstattet, så er det montert på nye lykter med slike LED ringer , hvite blinkers og xenon pærer med slike "bokser" bak som trikser med spenningen antar jeg. Antar lyktene da er beregnet på Xenon men uoriginale Dette sto på da jeg kjøpte bilen og jeg har aldri vært borti Xenon før så jeg tenkte styre klar av det, evnt smekke inn noen halogenpærer i lyktene til jeg har funnet ut av disse xenongreiene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 Hvis det ikke er originalt så få det heller vekk.. Legg gjerne ut bilder som nevnt over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå