Piggey Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 Problemet oppsto etter at bil har stått i ro i ca 1 uke, da jeg kommer ut å skal låse opp bil får jeg ikke låst opp med fjærnbetjeningen (ingen knapper på fjærnbetjeningen funker, men det lyser i den lille dioden da jeg trykker) heldigvis kommer jeg meg inn passasjerdør pga at den ikke var låst. da jeg kommer inn i bil og prøver og starte slår selfølgelig startspærre inn og alarmen går, prøver å trykke på nøkkelen igjenn men ingenting skjer:S noen som har tips elelr opplevd lignende??? prøvd søke på forum men finner ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 Ja Skjer både med 320ia en min og 530dat en når de har stått en stund. Det har hjulpet meg å lade batteriet helt opp/ eventuelt å bytte batteri for så å låse opp og igjen noen ganger. Smurt opp dørlåser og sørger for at alle dører og baklukelåser er godt smurt opp. Låser opp og igjen endel ganger og da har låsingen på bilene vært som normalt igjen. Hadde også tull med to av E34 ene mine på denne måten. Nok strøm gjør susen. Lykke til. P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 Sliter du me koding av alarm etterpå gjør du slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Piggey Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2011 Tusen takk før hjelp!, tok av minus polen på batteri igår, satte den på idag å da funker alt som normalt igjenn.. jeg er blitt noe mer bevist på hva årsaken er=) takker for hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alsing Skrevet Mai 8, 2013 Share Skrevet Mai 8, 2013 Tok av mlnuspolen på batteri da var det ikke mulig å få fjerbetjeningen virke.er det noen gode råd e39 98 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå