Disaster Skrevet Januar 13, 2011 Skrevet Januar 13, 2011 Hei, har drivet og kikket litt på e38 og har funnet disse to. bil nr 1: http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?Ad ... 1294939153 bil nr 2: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=24751337 pluss og minus med disse bilene, bryr meg ikke om bensinforbruk! Noe må man ofre for og lige i teten! mvh knutsen
Disaster Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Skrevet Januar 13, 2011 I love e38 mee too takk for enorm inputt
Jørgen Lie Skrevet Januar 13, 2011 Skrevet Januar 13, 2011 I love e38 mee too takk for enorm inputt Så da regner jeg med at du handler, siden du og Wicky elsker E38?? Nydelige biler i alle fall!!! Komfort er du vel bortskjemt med i en slik bil, så det er vel lite å tenke på. Bare å finne en som faller i smak Lykke til i letingen EDIT: Uten å på noen måte være ute etter å drysse salt i såret har jeg hørt så smått negativ omtale om Strandveien Auto i Trondheim. Husker det var en sak her inne for litt siden med en del negativ omtale! Og synes egentlig den på finn.no så best ut mtp farge osv
Stoppie_Master Skrevet Januar 13, 2011 Skrevet Januar 13, 2011 Jeg hadde valgt den du har linket til på finn Me love E38 too
Disaster Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Skrevet Januar 13, 2011 I love e38 mee too takk for enorm inputt Så da regner jeg med at du handler, siden du og Wicky elsker E38?? Nydelige biler i alle fall!!! Komfort er du vel bortskjemt med i en slik bil, så det er vel lite å tenke på. Bare å finne en som faller i smak Lykke til i letingen Liker den sølv jeg linka til, med svart bil så forsvinner lissom så mye linjer og karakter i bilen. !
Disaster Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Skrevet Januar 13, 2011 Jeg hadde valgt den du har linket til på finn Me love E38 too hvorfor?
Jørgen Lie Skrevet Januar 13, 2011 Skrevet Januar 13, 2011 Liker den sølv jeg linka til, med svart bil så forsvinner lissom så mye linjer og karakter i bilen. ! Kan til en hvis grad være enig.. Men med min smak er sort/mørk E38 med store kantfelger, senk og tonede ruter noe av det fineste jeg vet om
Stoppie_Master Skrevet Januar 13, 2011 Skrevet Januar 13, 2011 Denne er L utgave, skulle ønske min E38 også hadde vært langverson Dobble vindu er jo også et pluss i boka, jeg har samme effekt på min med dobble vindu, en slaks speil effekt... Jeg ser den har EDC, kan være greit å sjekke at demperne ikke er lekk, for jeg hadde en demper som var lekk, og bare en demper uten fjære og slikt koster over 9 laken, men slikt betyr ikke noe når man ha en slik bil Steike fin bil Den på strandveien auto har vært til salgs i flere mnd nu, så den kan man vell kansje klare å få rimeligere og kanskje litt ekstra service før utlevering... Jeg får kjøre å ta en titt på den i morra
Sjøbuse Skrevet Januar 14, 2011 Skrevet Januar 14, 2011 den sorte er også en del nyere og har det nye klima anlegget. mye bedre enn den gammle saken. en 750IL er mye finere enn en 750I. svart E38 er det flotteste som er. stortsett alt er bedre med den svarte den svarte er importert fra USA så den har sikkert sluppet salte veier og norsk veistandard i mange år før den kom hit.
Hjelen Skrevet Januar 14, 2011 Skrevet Januar 14, 2011 Jeg hadde definitivt valgt den på finn. perfekt fargekombinasjon, å jeg er også svak for iL.
740AV Skrevet Januar 14, 2011 Skrevet Januar 14, 2011 Jeg ville selvsagt ha valgt IL'en Mere bil for penga Penere er den også.
Mikael-B Skrevet Januar 14, 2011 Skrevet Januar 14, 2011 Fytti hel*****, nå fikk jeg lyst på den svarte selv. For en bil!
Stoppie_Master Skrevet Januar 14, 2011 Skrevet Januar 14, 2011 Ka dokker trur, for en hærlig motor. Jeg bruker å vektlegge utstyr framfor motor, men når jeg ser denne, så må jeg ærlig innrømme at jeg kunne tenkt meg denne motoren Selv om jeg er glad i min 2.8 rekke sekser... Uansett!!!! Jeg hadde uten tvil valgt den svarte i Mandal!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå