Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
I love e38 :)

mee too :mrgreen: takk for enorm inputt :applause:

Så da regner jeg med at du handler, siden du og Wicky elsker E38?? :mrgreen:

Nydelige biler i alle fall!!! Komfort er du vel bortskjemt med i en slik bil, så det er vel lite å tenke på. Bare å finne en som faller i smak :) Lykke til i letingen 8)

EDIT: Uten å på noen måte være ute etter å drysse salt i såret har jeg hørt så smått negativ omtale om Strandveien Auto i Trondheim. Husker det var en sak her inne for litt siden med en del negativ omtale! Og synes egentlig den på finn.no så best ut mtp farge osv :)

Skrevet
I love e38 :)

mee too :mrgreen: takk for enorm inputt :applause:

Så da regner jeg med at du handler, siden du og Wicky elsker E38?? :mrgreen:

Nydelige biler i alle fall!!! Komfort er du vel bortskjemt med i en slik bil, så det er vel lite å tenke på. Bare å finne en som faller i smak :) Lykke til i letingen 8)

Liker den sølv jeg linka til, med svart bil så forsvinner lissom så mye linjer og karakter i bilen. !

Skrevet

Liker den sølv jeg linka til, med svart bil så forsvinner lissom så mye linjer og karakter i bilen. !

Kan til en hvis grad være enig.. Men med min smak er sort/mørk E38 med store kantfelger, senk og tonede ruter noe av det fineste jeg vet om 8)

Skrevet

wrr0yga0hg35qu0dyoij.jpg

Denne er L utgave, skulle ønske min E38 også hadde vært langverson :)

Dobble vindu er jo også et pluss i boka, jeg har samme effekt på min med dobble vindu, en slaks speil effekt...

Jeg ser den har EDC, kan være greit å sjekke at demperne ikke er lekk, for jeg hadde en demper som var lekk, og bare en demper uten fjære og slikt koster over 9 laken, men slikt betyr ikke noe når man ha en slik bil :D

Steike fin bil :)

Den på strandveien auto har vært til salgs i flere mnd nu, så den kan man vell kansje klare å få rimeligere og kanskje litt ekstra service før utlevering... Jeg får kjøre å ta en titt på den i morra :)

Skrevet

den sorte er også en del nyere og har det nye klima anlegget. mye bedre enn den gammle saken.

en 750IL er mye finere enn en 750I.

svart E38 er det flotteste som er.

stortsett alt er bedre med den svarte :)

den svarte er importert fra USA så den har sikkert sluppet salte veier og norsk veistandard i mange år før den kom hit.

Skrevet

Jeg hadde definitivt valgt den på finn. perfekt fargekombinasjon, å jeg er også svak for iL.

Skrevet

2t2bpyeghgxse6y0zl8m.jpg

Ka dokker trur, for en hærlig motor. Jeg bruker å vektlegge utstyr framfor motor, men når jeg ser denne, så må jeg ærlig innrømme at jeg kunne tenkt meg denne motoren :) Selv om jeg er glad i min 2.8 rekke sekser...

Uansett!!!!

Jeg hadde uten tvil valgt den svarte i Mandal!!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...