MrTurkish Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 Har en 316i motor som går skikkelig Ujevnt og dør ut når jeg trykker inn gasspedalen! Har fått slipt toppen, skiftet reg-reim, vannpumpe, slipesett, tennpluggkabler,tennplugger MM... Kjøpte bilen for 1 år siden som rep objekt og da ble det gjort utrolig mye .. sveiset 2 kanaler byttet ut bakplate, lagd plater Hellakkert osv.. Jeg må holde gasspedalen inne for å starte bilen, men med en gang jeg slipper ut gasspedalen så dør bilen. For å holde bilen i gang må jeg holde bilen på 2000 omdreininger i ca 1-2 min for at bilen ikke skal dø ut, men selv etter at jeg har gjort det så går motoren veldig ujevnt ( blir kvæææælt ) Det er en mekanikker med Fagbrev som har gjort jobben med meg, men jeg lurer på om vi kan ha glemt noe viktig under prosessen eller montert noe feil? ( Falsk luft? ) Da jeg prøver å starte bilen kommer det lyder som er vanskelige å beskrive, må nesten høres. det er tydeligvis noe som er skikkelig gærent, men kan det være noe som jeg har glemt?! Jeg trenger all hjelp jeg kan få evt noen som bor i nærheten av Strømmen/ Lillestrøm / Oslo Området som har skikkelig erfaring med Bmwer som er int i å se på hva som er gærent eller være behjelpelig med det? så hadde det vært Utrooolig snillt Betaler selvfølgelig for jobben som blir gjort mvh lei bmw eier Moderatoredit (R Andersen); Tråd stengt pga. dårlig overskrift. Vennligst les reglene for forumet før du poster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 Høres ut som registeret er satt litt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 eller skikkelig med falskluft. Har ikke glemt å ha på en slange et sted da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg