Ellingsen B. Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=26297145 Bil jeg og fattern tok inn fra BMW Hamburg i 98/99 med da en kmstand på 50/60' Han solgte den i 05 var det vel og da med kmstand på 260 el no.. Eier som kjøpte den da kjørte vel også den til over 300' og jeg mins at wicky på forumet her også hadde bilen.. Hva var kmstand da?.. Merkelig det der at BMW får lavere og lavere kmstand.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 Wicky skrev om den i tulletråden nettopp, og har ringt selgeren som liksom kunne garantere (for lav) km-stand. Kommer vel snart en kommentar fra han, om han ikke er for opptatt med å navigere danskebåten eller spise kebab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 Fin bil ellers da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 glassgutta gutta er jo medlemer på forumet, kanskje de kunne kommentert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chipsenter1 Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 d lar vel helst være å håper på att noen som ikke er på forumet kjøper den, spis ikke gris moha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 den ligger med km 340 nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chipsenter1 Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 har meldt han til finn.no og forbtuker rådet allerede bilen har gått minst 400 000 nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 Der var annonsen sletta.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chipsenter1 Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 ja en feig fan er det han er wicky har ikke du eid dene å? jeg eide den efter deg da hadde den gått 390 000 men er pga att jeg meldt han att den er slettet nå hhan har å en mb s klasse jeg hadd før som han mener gått 190 000 men når jeg solgte den hadde den gått 280 000km, rare greier moha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chipsenter1 Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=26271184 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 jo eide den ifjor...fikk du ordna motorproblemene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2011 Er det mulig?? Hvor lenge siden er det du eide denne S klassen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chipsenter1 Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 var ikke noe motor feil på den når jeg hadde den men feil på abs som d ikke ble noe orden på selv med bytte av abs sensor, slet bare med høyt trykk i kjøle system jeg da kjøpte jeg s280 og jaggu har han begge bilene nå. men var samme kar som kjøpte 728 av meg som s280 og den kvittet jeg meg med for 70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 Wicky skrev om den i tulletråden nettopp, og har ringt selgeren som liksom kunne garantere (for lav) km-stand.Kommer vel snart en kommentar fra han, om han ikke er for opptatt med å navigere danskebåten eller spise kebab! Wicky, jobber du på danskebåten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 Wicky skrev om den i tulletråden nettopp, og har ringt selgeren som liksom kunne garantere (for lav) km-stand.Kommer vel snart en kommentar fra han, om han ikke er for opptatt med å navigere danskebåten eller spise kebab! Wicky, jobber du på danskebåten? Nei han kjører en lignende i fritida, bare at den er bygd i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå