Gå til innhold

728iA med jojo kmstand..:)

Ellingsen B.
 Share

Anbefalte innlegg

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=26297145

Bil jeg og fattern tok inn fra BMW Hamburg i 98/99 med da en kmstand på 50/60' Han solgte den i 05 var det vel og da med kmstand på 260 el no..

Eier som kjøpte den da kjørte vel også den til over 300' og jeg mins at wicky på forumet her også hadde bilen.. Hva var kmstand da?.. Merkelig det der at BMW får lavere og lavere kmstand.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Wicky skrev om den i tulletråden nettopp, og har ringt selgeren som liksom kunne garantere (for lav) km-stand.

Kommer vel snart en kommentar fra han, om han ikke er for opptatt med å navigere danskebåten eller spise kebab! :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja en feig fan er det han er wicky har ikke du eid dene å? jeg eide den efter deg da hadde den gått 390 000 men er pga att jeg meldt han att den er slettet nå hhan har å en mb s klasse jeg hadd før som han mener gått 190 000 men når jeg solgte den hadde den gått 280 000km, rare greier moha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ikke noe motor feil på den når jeg hadde den men feil på abs som d ikke ble noe orden på selv med bytte av abs sensor, slet bare med høyt trykk i kjøle system jeg da kjøpte jeg s280 og jaggu har han begge bilene nå. men var samme kar som kjøpte 728 av meg som s280 og den kvittet jeg meg med for 70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wicky skrev om den i tulletråden nettopp, og har ringt selgeren som liksom kunne garantere (for lav) km-stand.

Kommer vel snart en kommentar fra han, om han ikke er for opptatt med å navigere danskebåten eller spise kebab! :mrgreen:

Wicky, jobber du på danskebåten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wicky, jobber du på danskebåten?

Nei han kjører en lignende i fritida, bare at den er bygd i Tyskland ;):lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...