Haakjin Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Hva med litt bedre informasjon om bilen da? Ene øyblikket er det en M30 Turbo , det andre en M10B18 så en S38? Gi litt klarhet i dette da selger. Hva med å lese første post? Okei , sorry, gikk rett på side to ved en feil jeg (a) Beklager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoshi E28 Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 er denne bilen godkjent bygd med m30? eller er den kun som et leketøy å regne? mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet April 29, 2011 Forfatter Share Skrevet April 29, 2011 er denne bilen godkjent bygd med m30? eller er den kun som et leketøy å regne? mvh Ikke godkjent enda, men har dialog med biltilsynet så jeg håper på godkjenning, men det er vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoshi E28 Skrevet April 30, 2011 Share Skrevet April 30, 2011 si ifra hvordan det går da, er intressant å vite om det fortsatt er mulig:-) samt pen bil;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dunderdo Skrevet April 30, 2011 Share Skrevet April 30, 2011 KKK27 er turboen i både m102 og m106... Den holder til ca1.2-1.3 bar på de motorene (ca 400-440hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet April 30, 2011 Forfatter Share Skrevet April 30, 2011 KKK27 er turboen i både m102 og m106... Den holder til ca1.2-1.3 bar på de motorene (ca 400-440hk) Blir muligens bytta ut nå med skikkelig grenrør og toppmontert Holset HX60:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Mai 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2011 50000,- som den står med orginal 518 bakhjulstilling.. Nye foringer medfølger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Juni 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Juni 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2011 Merkelig lite interesse for denne da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 få den på finn;) virka som ingen kjøpe nåkkå her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Juni 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2011 Venter ny motorstyring og LMM så får se om jeg blir kvitt fuskinga... skal jeg selge på finn bør bilen fungere perfekt, men da blir jo prisen litt høyere.. Kan selge billigere her med litt små pjusk da de fleste her inne har litt peiling på bil:) Har solgt turbobil til en som ikke kunne skru eller kunne noe om biler i det hele tatt en gang og det gjør jeg ikke igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 må nok ut på finn ja, bimmers er IKKE et salgsforum, om du ikke gir det bort da. Det er mulig jeg kjøper ting dyrt, men skal man ha litt spesielle biler/utstyr som kanskje ikke alle andre har, eller man skal ha noe som har gått ut av prod, så koster det penger. Og da er det snakk om ordentlige penger, ikke sånne som man skulle ønske at man kanskje kunne hatt hvis om atte.............. Vi har jo hatt to fine handler lamek, sånn skal det være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå