Gå til innhold

m50b25 trimming

quanto
 Share

Anbefalte innlegg

ja da har jeg tatt det skrittet for å kjøpe meg bmw :) ( får den til uka) det er en e30 med m50b25 men det har seg slik at jeg har alldri hatt noen bmw før og trenger noen rettningslinjer.. er ute etter sugetrim til bilen chip, grenrør, eksos og kammer er det noen som vet hvor det er lett tilgjenglige slike deler? hvor mye kan enn forvente å få ut av en slik motor ? mener det var vanos på den om det har noe å si for kammene? .er ikke intriser i å høre noen turboteorier da jeg kun vil ha en bil som suger. takker for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallå,

Jag har hållt på en del med M50B25 motorn , dels för att jag har en själv och så driver jag med chiptrimning i Sverige. Så har utvecklat många program till dessa och testat mycket. Har tex gjort ett program som gör att man kan köra på E85 Etanol utan att byta något annat än bara chipet.

Jag kan ordna bra trimchip till dig om du är intressert, som man märker körmässig skillnad med då tändningen är vassare ställd för 95 eller 98 oktan. Kan även ändra varvstopp/turtall om du vill ha det högre.

Går bra skicka mig PM för mer info och pris på det.

Mvh//

A.Fekzen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...