paul Skrevet Januar 15, 2011 Skrevet Januar 15, 2011 Legger ut noken tips ang "sveising" av plast støtfanger,har brukt metoden sjøl mange ganger med utmerket resultat. Eg bruker en middels stor loddebolt fra biltema og en tapetkniv eneste verktøy. Gjer godt reint med en tapetkniv,punkt(smelt) deretter sammen bitene med en 3-4 cm mellomrom. Mangler du biter på det du skal lappe sammen prøv å bruke plast av en annen støtfanger eller skjær av biter på din egen støtfanger der det ikkje viser,feks på undersiden. Trenger du tilsats matriale så skjær av strimler på kanten under fangere 3-4 mm brede. Stikk loddebolten nesten igjennom en 5-6 ganger tett etter hverandre,deretter smelter/glatter en sammen plasten med loddebolten. La det kjøle seg litt ned og gjenta opprasjonen til du er kommet rundt. Puss ned reparasjons område, sparkle å lakk. Lykke til!
MrJørgensen Skrevet Januar 15, 2011 Skrevet Januar 15, 2011 Så ut til å være en god metode det Har selv brukt mye limpistol også. Har hatt en tendens til å få sprekker i frontfanger, spesielt på vinterstid. Er veldig rare greier det der!
SweetBMW Skrevet Januar 15, 2011 Skrevet Januar 15, 2011 Hmmm godt jeg så denne nå, driver og reparerer en M3 front nå. Den har sprekt ikke like ille som din, men nesten. Nedereste delen ville ikke holde seg sammen med glassfiber på baksiden, så da kanskje jeg skal prøve ut loddebolten min i morra ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå