thomascr Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Skrevet Januar 16, 2011 tusen takk til godtfolket for gode og kjappe svar! Fulte bremsevæske, og lyset var borte ! bremseklossene bak er bra, men har ikke sjekket framme!
Fixfax Skrevet Januar 16, 2011 Skrevet Januar 16, 2011 Den lyser ved slitte klosser, man kan bare fylle væske, men er da en grunn til at væsken synker, det er at klossene er slitt. fyller du væske og bytter klosser etterpå renner det utover i motor rommet
AndreasBr Skrevet Januar 16, 2011 Skrevet Januar 16, 2011 Jeg har hørt at man aldri skal etterfylle bremsevæske, er det riktig? (Med mindre man har lekkasje osv seff), men fordi når man da setter i ordentlige klosser går det ALT for høyt?
Fixfax Skrevet Januar 17, 2011 Skrevet Januar 17, 2011 ingenting skjer om du etterfyller, men da jukser du, da er det noe galt med bremsene, nivået synker kun om du har lekkasje, livsfarlig og kjøre med eller om bremsene er ganske slitt, da bør de byttes med en gang, ikke fylle væske
brunsame Skrevet Januar 18, 2011 Skrevet Januar 18, 2011 ditte hadde du vell om når du tok lappen? jeg hadde det vertfall på kjøretimene. (lese vognkort, sjekke dekk, sjekke bremser, osv osv) å jeg fikk spørsmål om det på teori prøven!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå