baremats91 Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 du kan få kjøpe mine billig, men må vente med å plukke de av til jeg får de siste delene til motoren som henger i elefanten, så jeg får hengt opp M50 motoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2011 du kan få kjøpe mine billig, men må vente med å plukke de av til jeg får de siste delene til motoren som henger i elefanten, så jeg får hengt opp M50 motoren Kor billig? Skulle helst hatt de fortest mulig da, men kan no sei fra når du har mulighet til å selge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baremats91 Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 kan selge de for 50% av det de koster på GS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2011 kan selge de for 50% av det de koster på GS ikke akkurat billig det da, men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baremats91 Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 500 for begge? får demontert dem før helga hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2011 500 for begge? får demontert dem før helga hvertfall pm sendt. Noen flere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 500 kr er dyrt. motor fester er i 200kr prisklassen,. da disse kan være på nippet til vrak. såpenninger i metallet osv..jeg solgte han jo feil. lol..beklager østgaard. er jo ikke heller noen ettertraketet vare. 200kr baremats er en fin pris pluss frakt evnt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2011 500 kr er dyrt. motor fester er i 200kr prisklassen,. da disse kan være på nippet til vrak. såpenninger i metallet osv..jeg solgte han jo feil. lol..beklager østgaard. er jo ikke heller noen ettertraketet vare. 200kr baremats er en fin pris pluss frakt evnt.. Du har ikke flere sett på lager da, som jeg kan få kjøpt av deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2011 Skal se slik ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2011 Trudde faktisk ikke det skulle vere så vanskelig å finne noen brukte motorfester fra e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Har liggende klare til sending Har også svinghjul og clutch men usikker på tilstand Er det forskjell på preface og facelift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå