Hjelen Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 1993 E34 525tds Motor: M51D25 Farge: Granitsilber metallic Felger: Zito BelAir Savnet etter E34 ble for stort etter flere år med 3-serie. Så da jeg fant denne, måtte jeg bare slå til. Den har gått 232 000km, å ser ut til å være godt tatt vare på. Må nok skifte noen foringer i forstilling, men utover det virker bilen veldig bra. Meget lite rust. Utstyr: 169 KATALYSATOR FUER DIESEL 242 DRIVER AIR BAG+SERIES STRG WHL RIM(PUR) 293 BMW LM RAD MIT NOTLAUFEIGENSCH 314 HEATED WINDSCREEN WASHER NOZZLES 354 GREEN STRIPE WINDSCREEN 410 WINDOW LIFTS, ELECTRIC AT FRONT 428 WARNING TRIANGLE 498 HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE 510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM 520 FOGLIGHTS 530 AIR CONDITIONING 556 EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY 654 BMW BAVARIA C III 690 CASSETTE HOLDER 801 GERMANY VERSION Planer: M5 front,hekk og sideskjørt..(Kjøpt. Må lakkes.) M5 vinge. (Kjøpt. Må lakkes) M5 interiør. Montert M5 skiltplate. Montert V8/facelift front. (Kjøpt. Må lakkes.) Baklykter: Rød med hvite blinklys. Til salgs Sorte Hella DE-lykter. Montert Sorte Hella Baklykter. Montert Sorte blinklys foran og på skjermene. Montert Shadowline. (Klart for montering) Tone ruter. Senkesett. (Kjøpt) Da jeg henta den så den slik ut: NÅ: Et bilde av alle 3 (M535i`n langt inne i garasjen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2011 Har 6stk E39 M5 replika felger til salgs, hvis noen er interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 Ser ut som et bra utgangpunkt ja. Blir bra med de planene du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2011 Ser ut som et bra utgangpunkt ja. Blir bra med de planene du har Takktakk Tror det blir bra jeg og:) Men med lønna mi, så tar det nok litt tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2011 Usikker på Hvilke baklykter jeg skal velge. Så har lagt til avstemning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Flott bil dette. Samme motor som jeg har i min Hva syns du om motoren? Planlagt noen motormessige oppgraderinger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2011 Har ikke fått prøvd den noe spesielt, siden jeg er uten førerkort for øyeblikket Men det blir nok ikke noe oppgradering med det første nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skorsnes Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Flott bil Lykke til planene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2011 Takktakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 mørke clear-look bak og blinklys foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2011 mørke clear-look bak og blinklys foran Blir sorte DE-lykter med matchende blinklys foran. bak blir det enten helsort, eller røde og hvite Liker ikke de clear-look lyktene bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2011 Vurderer disse: http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... r/8072.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 løst på powerbox? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 mørke clear-look bak og blinklys foran Blir sorte DE-lykter med matchende blinklys foran. bak blir det enten helsort, eller røde og hvite Liker ikke de clear-look lyktene bak. ja, det høres bra ut, jeg tenkte på sota clear look, det er MYE penere enn slike du tror jeg mener, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Det ser jo helt jalla ut. Nei, det er kun Hella som gjelder på e34.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå