spruddel Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 Noen som har gode forslag med fine kantfelger til E46 touring? Tenker litt på nye felger til sommeren. Størrelse blir vel 8,5x19" foran og 9,5x19" bak med innpress rundt ET45 +/- litt. Skal hvertfall ikke ha noe subbing eller valsing. BBS LM kopi er tøft det, men er vel ikke mer enn 8 mm forskjell på kanten foran og bak på disse størrelsene tror jeg, og det er litt lite. Ellers er jo BBS CH kule felger, men mangler kant. Finnes vel noen som heter RS GT, men er dyre. Style 225 felgene fra BMW er meget kule på E46, men mangler også kant. Dotz Mugello, Vertini Riviera, Beyern Mesh er litt standard føler jeg. Noen som har noen bra forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 http://www.bmautosport.co.uk/index.php? ... bfd1b97675 Her er mye snadder som kler E46 Jeg synes E46 kler felger uten kant bra også jeg! BBS CH tror jeg hadde vært tøft på bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2011 Ja, sant det. Men hvis det ikke blir kant, så blir det nok CSL felger. Vanskelig å velge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 Jepp, sliter med valg selv jeg. Lyst på mye forskjellig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2011 De var småkule da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 Kule de ligner litt på Beyern multi eller hva de heter? Bare at beyern kanskje har flere spokes, husker ikke helt ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2011 Beyern multi har vel 25 spokes og disse har vel 15. Synes Beyern multi blir for mange spikes og er stress å holde rent. Disse kunne vært tøffe med litt spenstig lakkering kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå