AlXz Skrevet Januar 16, 2011 Skrevet Januar 16, 2011 M3 ratt fra e36 selges. Dette er i ganske bra stand etter min mening. Er med airbag, slepering, etc.. Spør om du lurer på noe. Legger ved noen bilder *GONE* NB! Setter pris på om man ikke slenger dritt og kommentarer i tråden. Er du IKKE potensiell kjøper av det som selges eller ikke svarer konstruktivt på spørsmål som har dukket opp, så lar du være å legge inn innlegg!Om du synes det som selges er pent eller ikke, for dyrt, etc., er vi ikke interessert i å høre. Det er opp til eventuell kjøper å vurdere! Diskutere hvor pen/stygg en bil er har vi andre kategorier for.
Widejuggao Skrevet Mai 19, 2011 Skrevet Mai 19, 2011 har dette mindre diameter en et "vanlig" E36 ratt fra en 95'?
AlXz Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Skrevet Mai 19, 2011 Det er jeg ikke helt sikker på.. Kan måle diameter om du ønsker et. Tenker da på rattflaten man holder på, fra ytterkant til ytterkant ?
Widejuggao Skrevet Mai 19, 2011 Skrevet Mai 19, 2011 Helt riktig kunne fint hatt et litt mindre "bussratt"
Robinvanvik Skrevet Mai 23, 2011 Skrevet Mai 23, 2011 intr å bytte det ratte der i annet m3 ratt alxz? svar på pm!
AlXz Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Skrevet Mai 23, 2011 Hei igjen. Kan godt gjenta hva jeg skrev.., for tydligvis klarte ikke du å lese det. NB! Setter pris på om man ikke slenger dritt og kommentarer i tråden. Er du IKKE potensiell kjøper av det som selges eller ikke svarer konstruktivt på spørsmål som har dukket opp, så lar du være å legge inn innlegg!Om du synes det som selges er pent eller ikke, for dyrt, etc., er vi ikke interessert i å høre. Det er opp til eventuell kjøper å vurdere! Diskutere hvor pen/stygg en bil er har vi andre kategorier for. Standard ratt er det da ikke.., men lite intresert i å diskutere det etc her. Det står klart og tydlig hva som selges + at det ligger bilder der, så folk får selv vurdere om de er intresert eller ikke. Bud er selvfølgelig lov også. Sett flere som selger identisk ratt til samme pris. Er det noe mer, så vennligst ta det på pm. Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå