Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Kommer til og bli bra dette !:D stå på i samme tempo, så er det vell ikke lenge til det står skilter på denne ?:)

Skrevet

Da er girkasse, radiator, div til gearoverføring, bananmanifold og diverse småtteri på vei til meg! :) Skal bli deilig å få sammen noe mer så fort det dukker opp! :)

Blir også veldig spennende å se hva jeg må gjøre med bremsevæskebeholderen..! :)

• 2 months later...
Skrevet

Vært litt dårlig med oppdatering her i det siste! men nå har den faktisk startet! Deilig ! :D

Her en noen bilder! :)

Fått inn ny radiator

8p2pjtqqf1pkfg9sk3fi.jpg

Mansjett rundt ny giroverføring! Girkassa er også i da forøvrig! :)

zsrm19bqmdqwbqq4bwr7.jpg

Også lurer jeg på hva som skal innpå den gylne stussen på gasspjeldet her? Noen?

2uykznkcae6rjsiu5fen.jpg

Og denne da?? Kontakt på samme ledningen som luftmassemåleren !

sn5ruqoiksio47pgpv5y.jpg

Eksosmanifolden koed hevdet passet ved ombygning til M50 passet veldig dårlig! Får ikke på røra videre bakover da det ene røret peker rett i girkassa nesten og den andre rett i bærearmsfestet x)

jcifiz563lcszuw0p6lp.jpg

gnp40xq5am7k8dnf9wzh.jpg

Noen forslag til hva jeg kan gjøre her??

- Ole

Skrevet

kansje du har fått feil manifold ole?:P

den kontakta hører nok till kullfilteret ja, skulle vært det på min også løs kontakt der å ;)

er nok itte lagt opp rør till det på bilen din men er noe med utluftinga elns på bensina mener je, rett meg om je tar feil =)

Skrevet

Skrokkis: Den manifolden der er den som er for å bruke med m50 i e30 xD Kan være jeg har fått feil.. aner ikke!

Vikingen! Heisann! :P

Ja tror den skal forbli løs kontakt her også :P har ikke noe kullfilter jeg heller så! ^^

Skrevet

Fikk jammen dreid med noen messingstusser idag! Skal brukes som overgang til slange så jeg får brukt ekstern væskebeholder til bremsevæsken! :) Disse to skal altså ned i hovedsylinderen! :)

az9s7luwpzp242506mh3.jpg

tr5xtg1t0gk8ql7wxone.jpg

Skrevet
Du har fått "rett" manefoil, bestilte den samme selv men den passer jo ikke i d heletatt. Jeg sveisa den bare om.

Det jeg tenkte å gjøre også! :) Må jo uansett modifisere litt så! :) Men jeg tenkte på ! Hva slags eksos anbefaller dere at jeg går for? Jeg trenger da ikke katalysator da! :)

Skrevet
Du har fått "rett" manefoil, bestilte den samme selv men den passer jo ikke i d heletatt. Jeg sveisa den bare om.

Det jeg tenkte å gjøre også! :) Må jo uansett modifisere litt så! :) Men jeg tenkte på ! Hva slags eksos anbefaller dere at jeg går for? Jeg trenger da ikke katalysator da! :)

Super Sprint i rustfritt stål :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...