E30 Ole Skrevet April 21, 2011 Forfatter Skrevet April 21, 2011 du kan godt selge den girkassa fra e34'n til meg altså! =p
beyeren Skrevet April 22, 2011 Skrevet April 22, 2011 skal nokk ha den selv viss jeg bare kunne funnet ut hvilken mellomaksling jeg må ha sammen med den. har du peiling?
Tsf Skrevet April 22, 2011 Skrevet April 22, 2011 Kommer til og bli bra dette ! stå på i samme tempo, så er det vell ikke lenge til det står skilter på denne ?
E30 Ole Skrevet April 30, 2011 Forfatter Skrevet April 30, 2011 Da er girkasse, radiator, div til gearoverføring, bananmanifold og diverse småtteri på vei til meg! Skal bli deilig å få sammen noe mer så fort det dukker opp! Blir også veldig spennende å se hva jeg må gjøre med bremsevæskebeholderen..!
E30 Ole Skrevet Juli 2, 2011 Forfatter Skrevet Juli 2, 2011 Vært litt dårlig med oppdatering her i det siste! men nå har den faktisk startet! Deilig ! Her en noen bilder! Fått inn ny radiator Mansjett rundt ny giroverføring! Girkassa er også i da forøvrig! Også lurer jeg på hva som skal innpå den gylne stussen på gasspjeldet her? Noen? Og denne da?? Kontakt på samme ledningen som luftmassemåleren ! Eksosmanifolden koed hevdet passet ved ombygning til M50 passet veldig dårlig! Får ikke på røra videre bakover da det ene røret peker rett i girkassa nesten og den andre rett i bærearmsfestet x) Noen forslag til hva jeg kan gjøre her?? - Ole
Østgaard Skrevet Juli 2, 2011 Skrevet Juli 2, 2011 Flott prosjekt. Driver med noe lignende selv Den koblinga du viste bilde av her, skal på sensoren(?) som sitter på slangen til kullfilteret.
skrokkis Skrevet Juli 3, 2011 Skrevet Juli 3, 2011 du må sveise om grenrøret ditt ellers så kan du kjøpe sliket dem har på koed for å ha m50 i e30
Vikingen Skrevet Juli 3, 2011 Skrevet Juli 3, 2011 kansje du har fått feil manifold ole? den kontakta hører nok till kullfilteret ja, skulle vært det på min også løs kontakt der å er nok itte lagt opp rør till det på bilen din men er noe med utluftinga elns på bensina mener je, rett meg om je tar feil =)
E30 Ole Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Skrevet Juli 3, 2011 Skrokkis: Den manifolden der er den som er for å bruke med m50 i e30 xD Kan være jeg har fått feil.. aner ikke! Vikingen! Heisann! Ja tror den skal forbli løs kontakt her også har ikke noe kullfilter jeg heller så! ^^
E30 Ole Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Skrevet Juli 3, 2011 Fikk jammen dreid med noen messingstusser idag! Skal brukes som overgang til slange så jeg får brukt ekstern væskebeholder til bremsevæsken! Disse to skal altså ned i hovedsylinderen!
leif harald Skrevet Juli 3, 2011 Skrevet Juli 3, 2011 Du har fått "rett" manefoil, bestilte den samme selv men den passer jo ikke i d heletatt. Jeg sveisa den bare om.
E30 Ole Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Skrevet Juli 3, 2011 Du har fått "rett" manefoil, bestilte den samme selv men den passer jo ikke i d heletatt. Jeg sveisa den bare om. Det jeg tenkte å gjøre også! Må jo uansett modifisere litt så! Men jeg tenkte på ! Hva slags eksos anbefaller dere at jeg går for? Jeg trenger da ikke katalysator da!
leif harald Skrevet Juli 3, 2011 Skrevet Juli 3, 2011 jeg brukte 2 stk mellompotter fra biltema med 2,5" inn og ut. da bråka den ikke mye heller.
Svendsen Skrevet Juli 3, 2011 Skrevet Juli 3, 2011 Du har fått "rett" manefoil, bestilte den samme selv men den passer jo ikke i d heletatt. Jeg sveisa den bare om. Det jeg tenkte å gjøre også! Må jo uansett modifisere litt så! Men jeg tenkte på ! Hva slags eksos anbefaller dere at jeg går for? Jeg trenger da ikke katalysator da! Super Sprint i rustfritt stål
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå