GtiGtr Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 Har en kompis med en 88 320 cab som skal ha nye felger. Hvor brede kan man ha på uten at det subber? 16 eller 17" kantfelger var planen. Han har sett på Lenso bsx 9x16 et 20, går dette? Har og sett på 8x17 et 35, men da må man vel space litt. Bilen er senket minst 60mm. Er ønskelig at det sitter best mulig uten subbing. Han ville ikke valse skjermene. Han kjører nå på 7,5x16 et 15 med 205/45x16. Burde vel kansje gå over til 215/35x16 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2011 Ingen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2011 Bump . . . . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2011 noen der ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 9x16" med riktig dekk skal vel gå greit. Jeg kjører 205.40 på mine 9x16", noe som gir en del dekkstrekk, men unngår subbing. Usikker på hvilket ET de har, men kan prøve å huske å sjekke det i morgen. Send meg gjerne en PM og minne meg på det. Nå er jeg ikke 100% sikker på om cab har samme hjulbuer som prefacelift eller facelift. De 8x17" felgene i ET 35 må nok spaces litt ja. Også der funker 205.40 godt som dekkdimensjon. Litt av trikset for å ha breie felger på en bil som ikke er valset, samt senk, er jo å ha så lite dekk som mulig. Selv kjørte jeg 205.40.17 på mine 8,5x17" ET13. Om det viser seg å f.eks subbe bak, er det jo justerings-skåler å få kjøpt, slik at den evt heves litt. 1-1,5cm heving vises lite, men kan utgjøre at det ikke subber. Videre kan det jo monteres stoppere på demperene. Dette vil jo gjøre bilen litt hard på rompa, men regner med det er en cruise-bil, og at det ikke er regnet med å oppnå forferdelig høy kjørecomfort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2011 Er det forskjel på modellene med tanke på plass? Så litt på felgengarage, men der er vel gjerne buene valsa og litt til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Facelift-buene er litt lavere enn preface-buene, på vanlig sedan/4dørs.. Om dette gjelder cab er jeg usikker på, så slik jeg nevnte det. Du treffer raskere felgen med 40mm senk bak på facelift enn på preface.. Felgen-garagen har mye rått ja! Men også der er det bredden som avgjør om det trengs valsing eller ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2011 Er 88 facelift? Holder meg mest til golf selv, så er ikke helt sikker på det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Om det er vanlig sedan så er 88mod facelift, men på cab har den preface utseende, sååå det er jeg faktisk ikke sikker på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå