Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har sett noe sånt før? s62 i e32

motorene er jo ikke så dyre lengre.

hadde vel vært fresht med clean mørk lav e32 med s62 og sekstrinn

neste koseprosjekt kanskje

0u0m3f12bt1r5b8vp20g.jpg

Skrevet

Tror problemet blir i hovedsak elektronikken. Siden S62 bruker OBD2. Funker kanskje om man låser av vanos'ene og kjører sprut? Kunne godt tenkt meg S62 i E34'en selv, men ser for meg at det er i overkant mye arbeid. :-k

Skrevet

ja, for all del, har sett E30 med 2jz, RB26, M74 twinturbo, S65 og egentlig det meste annet man får plass til inni der, men hva den totale prisen ble og hvor mye "custom" arbeid som ble gjort for å få det til, det vet jeg ikke. ;)

Skrevet
også har vi denne da :)

Halleluja!

Kan jo bare ta all elektronikken fra M5, og putte alt inni E32en ;) Bruke OBD2, vanos osv. osv.

Skrevet

Tror ikke det er så enkelt altså, men f.eks her er det en som har S62 i E34, skulle bli omtrent samme som i E32.

http://www.m5board.com/vbulletin/e34-m5 ... 34-m5.html

Han har ikke fått vekk turtallsperren på 5500rpm, men på nest siste siden står det noe om en wheelspeedsensor, som kunne løse problemene. Har ikke lest hele tråden da, men sikkert mye nyttig info om du vurderer tilsvarende operasjon. ;)

Skrevet

Sånn jeg kan skjønne det, så har ikke han fyren der brukt ODB modulen i det hele tatt.

I tillegg har han ikke brukt speed input (?) som, i forhold til hva jeg har sett, er nødvendig for å ikke få sperra.

Kanskje det er mulig å integrere E39 speedometer inn i dashbordet til E32en?

Skrevet

for meg så det nesten ut som at han hadde brukt hele sjiten. han hadde jo E39 instrumentpanelet liggende i passasjersetet. (dog har jeg fortsatt ikke lest hele sjiten, så det kan godt hende jeg tar kjempefeil)

Skrevet

haha:) skulle først hatt tak i en s62 hadde jeg kjøpt ett sprut! greit jeg er litt flink på elektronikk men er ikke proffesor, og dt buss møkka funker best der det skal sitte orginalt!

Skrevet
også har vi denne da :)

Hørtes rimelig sinna ut, men jeg vil si at det er rimelig begrenset hvor gøy det er å stå å høre på en som ruser motoren sin. Jeg vil se litt skikkelig action!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...