Tooris Skrevet Januar 17, 2011 Skrevet Januar 17, 2011 bilen min sviver veldig ujevnt på tomgang og jeg har byttet luftmengde måler men virker som den sviver like dårlig på tomgang?. hva kan være galt?. takker for svar kjapt.
tomasb Skrevet Januar 17, 2011 Skrevet Januar 17, 2011 Kam-sensor er en kjent feil, og lett å fikse. Og seff en diagnose for å bekrefte det
Tooris Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Skrevet Januar 17, 2011 jammen den går heilt fint utenom tomgangen?. er det den tro?. hvordan kan man finne ut det ?
E-39 Skrevet Januar 17, 2011 Skrevet Januar 17, 2011 Prøv med startgass rundt innsugsbelgen,kan være sprekk i den.
E-39 Skrevet Januar 17, 2011 Skrevet Januar 17, 2011 jammen den går heilt fint utenom tomgangen?. er det den tro?. hvordan kan man finne ut det ? Tja,kan det være tomgangsregulatoren.... ?
Tooris Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Skrevet Januar 17, 2011 Prøv med startgass rundt innsugsbelgen,kan være sprekk i den. jepp får prøve startgass rundt innsugsbelgen når jeg kommer hjem:)
Tooris Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Skrevet Januar 17, 2011 jammen den går heilt fint utenom tomgangen?. er det den tro?. hvordan kan man finne ut det ? Tja,kan det være tomgangsregulatoren.... ? foresten hvor sitter den regulatoren?. åssen stiller man tomgangen på bilen foresten?.
Tooris Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Skrevet Januar 18, 2011 og jeg fikk høre at du kan renske tomgangregulatoren ?. lurer på hvordan?. bilder og info hadde vært en fin ting
-Vegard- Skrevet Januar 18, 2011 Skrevet Januar 18, 2011 jammen den går heilt fint utenom tomgangen?. er det den tro?. hvordan kan man finne ut det ? Tja,kan det være tomgangsregulatoren.... ? foresten hvor sitter den regulatoren?. åssen stiller man tomgangen på bilen foresten?. på undersida av spjeldet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå