jensolav.hol Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Hei! Jeg har sett over det som finnes av limousin- og transporttjeneste på nettet for å dekke mitt behov for å fraktes fra kirke til fotograf og så til festen i forbindelse med min forlovedes og mitt bryllup i Oslo sentrum 30.april. Så langt har jeg kun klart å finne amerikanske lørjer på steroider og trauste S-klasser, men kunne gjerne trengt noe mer spenstig. Jeg kjører selv BMW, men ønsker ikke stille med min egen 525DAT til dette formålet. Det finnes større stjerner på himmelen Så - er det noen av dere bimmere som har anledning til å leie ut sin farkost og evt kyndige sjåføregenskaper til et brudepar som håper å rulle fra vielsen i en "årntli" bil? Det er to praktiske begrensninger som må tas med i vurderingen; bilen må kunne ha tak på selve dagen - og - det må være plass til bruden MED kjole. Det er ikke sååå viktig om det er en ny eller en gammel klassiker. Så, om noen har en 850 som lengter etter å strekke litt på bena, en 635 CSI evt en ny 6-serie, en flott 3.0 CSI, ny eller gammel M3/M5 eller annet BMW-krydder å spe på med. Vi tar gjerne i mot innspill om der har andre forslag. Og - ja - vi betaler selvfølgelig for slikt Håper å høre fra dere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Litt dumt med brudekjole og coupe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensolav.hol Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2011 Litt dumt med brudekjole og coupe? Ja, absolutt. Skrev det kanskje litt klønete i forespørselen, men mente at det kan godt dukke opp en fresk og aktuell Cab, men vi kan kun benytte den med taket oppe... Jeg for min del trives i Cab, men... det spørs nok om frøkna blir like fornøyd med det valget Først og fremst håret som skaper problemer.. Kjolen tåler vel en "mild bris".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Men på en annen side...Tenkte dere å "leie"bilen og kjøre selv? Om eier/sjåfør er med er det vel teit med å fruen i baksetet i en sekser...De er ganske trange baki der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensolav.hol Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2011 Men på en annen side...Tenkte dere å "leie"bilen og kjøre selv? Om eier/sjåfør er med er det vel teit med å fruen i baksetet i en sekser...De er ganske trange baki der... Regner med at eier stort sett vil kjøre selv, noe som også forenkler evt forsikringssituasjon. Vi har forlover som kan kjøre, men dette er ikke ønsket løsning. Jeg kjører i alle fall ikke - jeg skal ha sjampis! Og - når det gjelder baksete på en sekser må jeg bare ta deg på ordet. Aldri vært der! \\J-O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Har vel vært i en av de nye sekserne...Lite gunstig med ny kone baki der:p Spess med brudekjole!tror dere skal satse på en sedan...Eller en stor svær amerikaner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensolav.hol Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2011 Har vel vært i en av de nye sekserne...Lite gunstig med ny kone baki der:p Spess med brudekjole!tror dere skal satse på en sedan...Eller en stor svær amerikaner "Problemet" mitt er bare at jeg er så fullstendig enig med Jeremy Clarckson når det gjelder amerikanske biler... Får satse på at noen napper med en M5 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Jeg kan kjøre med min bil, hvis det er ønskelig og faller i smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Langt fra Hell til Oslo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Kan få låne en av mine. Vet ikke hvorfor bildene havner ved siden av hverandre. M535i´n er det værforbehold på. X5´n går jo uansett, men har grommere hjul hvis det er bart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensolav.hol Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2011 Hei, Det renner på med forslag - flott! Takk for innspill så langt. Mye spennende tysk håndverk her! Vi bestemmer oss ikke nå, men kommer til å ta action om ikke alt for lenge. Blir spennende å se fortsettelsen. Det er som sagt 30. april som er datoen - bør være bart på bakken og moderat temperatur. Det er ikke snakk om lange turen heller. Vi skal fra Lambertseter til fotograf en eller annen plass innenfor ring 2, og så til sentrum. Avreise er ca 14:30 og alt er gjort innen 1700 tipper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Sort E46 m3 enten med fargekombo sort/orange med slicks, eller med HARTGE 20" vanlig sølv fargede felger. er coupe da men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Ser ut som jeg må gifte meg i Oslo, så jeg kan sitte på med E28n til Johnja Dama får sitte aleine bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Ser ut som jeg må gifte meg i Oslo, så jeg kan sitte på med E28n til Johnja Dama får sitte aleine bak Kommer til tromsø jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå