tonyku Skrevet Januar 17, 2011 Skrevet Januar 17, 2011 Ser ut som jeg må gifte meg i Oslo, så jeg kan sitte på med E28n til Johnja Dama får sitte aleine bak Kommer til tromsø jeg Prøve å ta det samtidig som et BMWccn treff da Men fra det ene til det andre. Drommebil.no? Leier ikke dem ut snasne biler til sånne begivninger som dette eller har jeg hørt feil kansje.
jensolav.hol Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Skrevet Januar 20, 2011 Ser ut som jeg må gifte meg i Oslo, så jeg kan sitte på med E28n til Johnja Dama får sitte aleine bak Kommer til tromsø jeg Prøve å ta det samtidig som et BMWccn treff da Men fra det ene til det andre. Drommebil.no? Leier ikke dem ut snasne biler til sånne begivninger som dette eller har jeg hørt feil kansje. Det er mulig, med Drommebil.no holder til i Bergen. Tar for gitt at det ikke blir den billigste løsningen å få bil over fjellet.. Men, takk for innspill!
sv90 Skrevet Januar 20, 2011 Skrevet Januar 20, 2011 skulle vel tro at det er en del gode alternativ til bil i oslo? her i bergen finnes det mangen alternativer.. men det koster jo sitt da!
tonyku Skrevet Januar 28, 2011 Skrevet Januar 28, 2011 Disse har snasne biler og leier ut til bryllup osv http://www.xn--minsjfr-ixa6o.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå