Chad Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Hei ! Satser på at jeg er på rett tråd denne gangen.. Er interessert i å få rutene mine sotet, er en 5'er, e39. Skal ha det lovlig så jeg skal kun ha fra bakrutene og bakover.. Det jeg lurer på er hva prisene ligger på ? Og hvor de evt. gjør sånne oppgaver.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Veldig greit å si hvilket område du er fra osv. Priser ligger vel fra ca 4000,- og oppover, kommer så klart an på om det er sedan eller stasjonsvogn du har. Har du sedan er det vel totalt 5 ruter inkl bakruta (2 i dører bak?), mens på stasjonsvogn er det vel 7 ruter sikkert... De fleste som driver med bilruter har vel også mulighet til å legge film. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Prisene ligger på rundt 600-1000 per sideruter og 1000-1700 for bakrute. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chad Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2011 Er en sedan ja, rundt i Stavanger område.. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Er i alle fall Riis Bilglass i Stavanger De er vel rimelig profesjonelle ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 han tok 5 ruter på en e30. Meget bra. Anbefales Dekoratøren. Ronny Fjogstad http://www.dekoratoren.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chad Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2011 Hva betalte du for det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigln Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 gå inn på riis bilglass nettside. der har de kalkulator på hva det vil kostedeg! Jeg fikk gjort dette på min E61 hos riis bilglass i Bergen og det er strøkent utført Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå