Bmw.com Skrevet Januar 17, 2011 Skrevet Januar 17, 2011 Hei folkens. Har begynt og gå lei av kakklelyd og vibrasjoner, så jeg håper noen her kan hjelpe meg! Det begynte med en liten kakklelyd fra drivverk bak/mellomaksling. så ble det vibrasjoner. nå vibrerer mellomakslingen så mye at den tar oppi karoseriet ved hardt pådrag:S (har byttet mellomaksel lager og oppheng) etter 20 dager beggynner det og komme en slags ulelyd også. Håper hele driten går istykker snart så jeg finner ut hva det er:P
Hawkon88 Skrevet Januar 17, 2011 Skrevet Januar 17, 2011 etterstrammet bolter etc? kjent etter at ingenting er løst?
Bmw.com Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Skrevet Januar 17, 2011 Ja er ikke noe som e løst. skrudde jo ut aksling når jeg byttet mellomaksel lagret, og da festet jeg alt skikkelig:) vibrasjonen er fra 0-250 og kakklelyden høres utrolig godt:S
Seigemann Skrevet Januar 17, 2011 Skrevet Januar 17, 2011 Ja er ikke noe som e løst. skrudde jo ut aksling når jeg byttet mellomaksel lagret, og da festet jeg alt skikkelig:) vibrasjonen er fra 0-250 og kakklelyden høres utrolig godt:S 250? Med en 520iA? jasså? Dessuten er det vel lite lurt å sette fartsrekorder før du finner ut av feilen..
Bmw.com Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Skrevet Januar 17, 2011 hehe, liten overdrivelse det der da kanskje:P men poenget er at vibrasjonen er der konstant:)
JonEldaR Skrevet Januar 17, 2011 Skrevet Januar 17, 2011 sjekka over motorfestene dine? på min bil rev jeg det ene motorfestet som førte til at motoren sto skeivt og dermed tok jeg lageret på mellomakslingen så den begynnte å slå oppi ved pådrag
Bmw.com Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Skrevet Januar 17, 2011 har ikke sjekkert de nei:) skal gjøre det. takker for tips
Bmw.com Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Skrevet Mars 23, 2011 Var et lager bak på mellomakslingen som var gåent. sitter på difrensialen. http://nettbutikk.gsbildeler.no/startup ... 20bildeler nr 11-14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå