P.Sælid Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Tenkte jeg skulle vise fram bilen min jeg som mange andre inne her. Jeg kjøpte den i sommer og da hadde den gått rundt 160 000 km og jeg var selv fornøyd med kjøpet. Grunnen til att det ikke ble 6'er og mer futt var vel egentlig att det ikke var så mange biler som falt i smak da jeg kjøpte denne, og økonomien var vel heller ikke akkurat på topp... Men etter noen uker med snø og litt vel hard kjøring *kremt* så takka toppakningen for seg.... Siden det var først da jeg har begynte å koste på den, tenkte jeg att jeg skulle få den strøken! Så da begynte arbeidet med å fjerne den berømte BMW rusten ved hjulbuer bak, litt på panser og bagasjeluke. Jeg tok grunnarbeidet og grovsparklingen selv før jeg overleverte bilen til Valdres Motor og Bilskade AS for lakkering, og jeg tok med fangerne i samme slengen. http://www.valdresbilskade.no Ble veldig fornøyd med resultatet, og bytte av klosser og skiver samt dempere bak stod for tur. Verkstedet det jobbes i er den ene avdelingen av gamle "Røn Verksted" - et av Valdres største bil- og maskineringsverksted for mange mange år siden. Blir vell kun litt stæsjing av bilen framover, da jeg sparer til nye felger. Noen som har noen forslag????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Har ett forslag - bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Har ett forslag - bilder. Gi mannen en sjans da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.Sælid Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2011 Jammen faan, har verdens beste data som lever sitt eget liv....................... Takk å ære Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Ble jo helt rørt av hele historien, så når jeg hadde lest ferdig var det ingen bilder å sette øynene på. Ble jo nesten litt skuffet, haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.Sælid Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2011 Fornøyd nå?? komisk hele bile spør du meg... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Så da pen ut den. Skal du beholde bilen noenlunde som den er, eller har du andre planer motormessig bl.a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.Sælid Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2011 Først få senka mer framme, så noen enda feitere flger - helst 18 " Ville vel rått med turbo, men har egentlig mer sans for sugemotorer av en eller anna merklig grunn. Så vi for så om vi får tak i en 2,5 l eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendSandved Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 TURBO maaaaaannn!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.Sælid Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2011 SUUUUUUUUUUG de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendSandved Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 HALLLLLAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men turbo faan da kaar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Nydelig coupe du har, likte fargen. Jeg ser at jeg også må få skaffa meg M3 GT vingen på min Utgjør mye på utseende den syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.Sælid Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2011 Hehe. Takk for det! Kunne ikke vært mer enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 så bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 nei men, der var det noe kjent gitt. bra du passer godt på henne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå