nitrox111 Skrevet Januar 17, 2011 Skrevet Januar 17, 2011 Heisann! Da nærmer våren seg (liker jeg hvertfall å tro Og da må jo selvfølgelig 7`ern få mørke ruter hele veien. Bor midt mellom Skien og Ulefoss og lurer på om noen vet om noen steder det er noen gode priser og hente? Planen er og sote / tone alle ruter utenom frontruta. (Har vurdert og kjøpe film og prøve og legge selv, men har hørt vinduene blir veldig stygge hvis jeg ikke får det til og evt. må ta av solfilmen igjen, stemmer det? elr er det verdt og prøve selv? Mvh. Nitrox
winchester Skrevet Januar 17, 2011 Skrevet Januar 17, 2011 Har ikke opplevd at rutene blir stygge om man tar av filmen igjen.
fish Skrevet Januar 17, 2011 Skrevet Januar 17, 2011 Max Solfilm har jeg brukt. Har tatt siderutene på touringen min. Holder til ved Vallermyrene i Porsgrunn. Har lang erfaring med bilglass tidligere. http://www.maxsolfilm.no/
///FredriK.S Skrevet Januar 17, 2011 Skrevet Januar 17, 2011 Mener jeg hørte på radioen at Max Solfilm i Porsgrunn skulle ha 30% rabbat eller no nå i vinter periodene?
nitrox111 Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Skrevet Januar 17, 2011 Noen som har noen idè om en ca. pris jeg må ut med ?
nitrox111 Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Skrevet Januar 17, 2011 rundt 4000kr Spurte på RIIS bilglass på kjørbekk for 1,5 år sia, da skulle di ha 4000kr KUN for bakruta ;S
///FredriK.S Skrevet Januar 17, 2011 Skrevet Januar 17, 2011 Hørt om flere som har lagt ut 6tusen, så 4k hørtes billig ut Edit: tror dette var uten bakrute
SofaKingFresh Skrevet Januar 17, 2011 Skrevet Januar 17, 2011 Hørte med RIIS når jeg skulle sote på E34n. De skulle ha 7500 hele veien. Så stakk jeg til Max Solfilm og fikk pris på 4500-5000 for samma greia. På E92n skulle han cirka samme.
nitrox111 Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Skrevet Januar 17, 2011 Hørte med RIIS når jeg skulle sote på E34n. De skulle ha 7500 hele veien. Så stakk jeg til Max Solfilm og fikk pris på 4500-5000 for samma greia.På E92n skulle han cirka samme. oke, da gidder jeg nok ikke engang dra og besøke RIIS ;P Prøve og høre om det er mulighet for noe kveldsarbeid uten kvittering noe sted =P
Jordfræsar Skrevet Januar 17, 2011 Skrevet Januar 17, 2011 Ikke for å ta over tråden, men tar dere også de fremste rutene med minimal toning? Altså forran stolpe B!
nitrox111 Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Skrevet Januar 17, 2011 Ikke for å ta over tråden, men tar dere også de fremste rutene med minimal toning? Altså forran stolpe B! Tenkte og ha rimelig mørkt hele veien jeg da... Og please ikke kom og si at du er en BT i "sivil" som sender meg inkallelse med en gang du ser jeg oppdaterer show.off tråden min med mørke mafiaruter og løpet på en gunner som er halvveis påvei ut av sideruta bak ;P
Mikael-B Skrevet Januar 17, 2011 Skrevet Januar 17, 2011 Max Solfilm er flink, han har sota på gamle bilene mine Han er den billigste i området og, med mindre du får noen rabatter eller noe sånt. Han tar rundt 750 per siderute og 1400 eller 1500 for bakruta. Får sikkert godsnakka litt på prisen og
nitrox111 Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Skrevet Januar 17, 2011 Max Solfilm er flink, han har sota på gamle bilene mine Han er den billigste i området og, med mindre du får noen rabatter eller noe sånt.Han tar rundt 750 per siderute og 1400 eller 1500 for bakruta. Får sikkert godsnakka litt på prisen og Får nedom dit en tur og høre da Mørke ruter må hvertfall 7`ern ha, er jo like før man kan stille den ned og ta på sommerfelger nå
Jordfræsar Skrevet Januar 17, 2011 Skrevet Januar 17, 2011 Ikke for å ta over tråden, men tar dere også de fremste rutene med minimal toning? Altså forran stolpe B! Tenkte og ha rimelig mørkt hele veien jeg da... Og please ikke kom og si at du er en BT i "sivil" som sender meg inkallelse med en gang du ser jeg oppdaterer show.off tråden min med mørke mafiaruter og løpet på en gunner som er halvveis påvei ut av sideruta bak ;P Haha... BT i sivil! The one and only Nei jeg er int. i dette selv og synes at bilen fortjener soting også forran, men da kun 10% for at man ikke skal bli tatt! Ser jo mer naturlig ut med en gang. Selv tenkte jeg 35% bakover!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå