nitrox111 Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Skrevet Januar 17, 2011 Tror jeg kjører mørk hele veien selv.. og risikerer og bli tatt... er rimelig bøst med mørke helt frem synes jeg
Jordfræsar Skrevet Januar 17, 2011 Skrevet Januar 17, 2011 Du er en gærning Men gjerne del bilder før og etter sotingen. Håper du ikke blir tatt med det første da!
nitrox111 Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Skrevet Januar 17, 2011 Du er en gærning Men gjerne del bilder før og etter sotingen. Håper du ikke blir tatt med det første da! Håper ikke jeg heller ;P Da får jeg evt. kjøpe meg noen brukte sideruter og sette i dem Blir jeg tatt så er det uansett kostnader for meg ikke godkjent senkesett ikke tatt 4-hjulskontroll / forstillingskontroll ikke godkjente felger (som seff har feil rulleomkrets for og få lite gummi) xenonlys i alle lykter og forhåpentligvis 5stk møøøørke ruter =)
SofaKingFresh Skrevet Januar 17, 2011 Skrevet Januar 17, 2011 Stikk innom Max og prat med han. Han viste meg bilder av kundebiler, viste meg filmene jeg kunne velge mellom, og kom med mange tips om hva jeg burde ta osv. Jeg sa til han at jeg ville ha mørke ruter hele veien, men ham foreslo at jeg burde kjøre 35-40% istedet. Altså ganske lyst, siden jeg har mørkt interiør. Du har vel mørkt interiør du og? Dermed blir det mørkere pga dette.
nitrox111 Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Skrevet Januar 17, 2011 Stikk innom Max og prat med han. Han viste meg bilder av kundebiler, viste meg filmene jeg kunne velge mellom, og kom med mange tips om hva jeg burde ta osv. Jeg sa til han at jeg ville ha mørke ruter hele veien, men ham foreslo at jeg burde kjøre 35-40% istedet. Altså ganske lyst, siden jeg har mørkt interiør. Du har vel mørkt interiør du og? Dermed blir det mørkere pga dette. Ja har mørkt skinn, men med lyst taktrekk... Så får se ann =) Han kan helt sikkert greiene sine =)
Mikael-B Skrevet Januar 17, 2011 Skrevet Januar 17, 2011 Jeg synes det er finest med en god mellomting, spesielt hvis du har mørkt skinn i tillegg Rundt 30-35% er finfint på mørk bil og mørkt interiør..
SofaKingFresh Skrevet Januar 17, 2011 Skrevet Januar 17, 2011 Riktig, Mikael. Min får snart soting hele veien, og tar det såpass mørkt at du ikke ser hvem som kjører, men såpass lyst for å ikke bli stoppa pga soting. Men jeg kan si at om du har mørkt interiør, blir det mye mørkere enn du tror, pga det mørke i bakgrunnen gjennom rutene!
fish Skrevet Januar 17, 2011 Skrevet Januar 17, 2011 Ett tips til dere som vil sote. Høres kanskje litt rart ut, men jo flere ruter på bilen som sotes, så kan en gå for lysere solfilm. Det blir mørkt og vanskelig å se inn, tro meg. Fordelen er at det git bedre "utsyn" samtidig som at det er lite "innsyn".
Jordfræsar Skrevet Januar 17, 2011 Skrevet Januar 17, 2011 Hvordan er muligheten for å kjøpe fabrikksotet glass som også er godkjent? Noe å hente på dette?
Mikael-B Skrevet Januar 17, 2011 Skrevet Januar 17, 2011 Hm, er det noe særlig tonede glass å få tak i til E38/E39? Trodde det bare var grønntonede å slikt.
nitrox111 Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Skrevet Januar 17, 2011 Hm, er det noe særlig tonede glass å få tak i til E38/E39?Trodde det bare var grønntonede å slikt. Må bytte frontrute etterhvert pga sprekk, hvordan er da reglene på og ha slik mørk stripe på toppen? Tenker at den skal være "orginal" den stripa, ikke noe jeg ska klistre på ;P Slik at den da vill "fade" ut ;P
Mikael-B Skrevet Januar 17, 2011 Skrevet Januar 17, 2011 Ser Schmiedmann har ruter med grønntoning/solkant hvertfall, men aner ikke hvordan de ser ut Send en mail til den norske avdelinga og spørr etter et bilde http://www.schmiedmann.no/7_serie/E38/reservedeler-bremser-Karosseri-understell/karrosserideler/side6.htm#paging
///FredriK.S Skrevet Januar 17, 2011 Skrevet Januar 17, 2011 Er det ikke bare en slik en? Fikk jo levert dette som ekstrautstyr orginalt, så det må vel være lov?
nitrox111 Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Skrevet Januar 17, 2011 Er det ikke bare en slik en? Fikk jo levert dette som ekstrautstyr orginalt, så det må vel være lov? Har isåfall ønske om at den skal være sort ;P
fish Skrevet Januar 17, 2011 Skrevet Januar 17, 2011 På den forrige E34 min bytta jeg frontrute, og da fikk jeg med mørk grå stripe på toppen. Du må dra innom Porsgrunn Bilglass å spørre. Porsgrunn Bilglass holder til rett ved Down Town, litt bortenfor "del 2 (Bohus)" av området. Porsgrunn Bilglass og Max Solfilm har ett tett samarbeid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå