Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei :)

Handlet i går en e28 som skal være et lite prosjekt sammen med broren min, Gnilb her på forumet ;)

Planen er å få den Eu ok. I første omgang ihvertfall :) Har ikke vært skilt på bilen på lenge lenge og den har stått ute. I service hefte står det at siste service var i 1996 og da hadde den gått 156.000 :P

Kommer til å sette den inn på jobb for å ta en eu for å se hva som må byttes. Får ta ting derfra :)

Litt om bilen;

Det er en 518i

1986

Den er platanengrün

222.000 på tellern

Takluke

Beige interiør

Meget bra for rust!

Ellers er bilen helt orginal og er godt skrudd på :P Et helt ekstra delelager i motorrommet :lol:

Har jo selvfølgelig noen planer for bilen ;)

- Eu ok

- Senk type bosch 2-3 runder eller mer 8)

- Felger RH topline 16" 8,5 og 9,5 " kant som er under oppussing!

- Takgrind

- Seter må kanskje byttes, men er ikke første pri

- Dyser må byttes da de som sitter på er for store

- Motorbytte og godkjenning? 8)

Følgte med noen deler, men vet ikke hva alt er da de kommer om ca 3 uker. Følgte med panser, forskjerm og koffertlokk i hvertfall :)

Prosjektet står litt i andre pri, men kommer til å pusle med det litt etter litt så følg med ;)

Og noen bilder er alltid bra!

zo6rfcqf7wn35w02ink3.jpg

td4unmu9jfowges381dx.jpg

z89y6lij1igjzsbt0ms9.jpg

2nwegdcgdmxcaeltbbnn.jpg

ly0lyzriioaecm8rynfe.jpg

ugoj8smki6q7ectb0bnp.jpg

Mvh

Markus og Martin!

• Svar 191
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Er du i Målselv å skrur? Skal snart begynne på E28 prosjektet mitt også :) Må bare få bilen i hus ^^ Og en toppakning

Skrevet

dere skulle fått blitt med på motorklubben inne i rusta, var der å skrudde endel når jeg var der oppe i førstegangstjenesten, det meste av utstyr, løftebukk og div, åpent mandager og torsdager hvis jeg ikke husker feil ;) men er kanskje litt problem å få komme inn i leiren :/

Skrevet
dere skulle fått blitt med på motorklubben inne i rusta, var der å skrudde endel når jeg var der oppe i førstegangstjenesten, det meste av utstyr, løftebukk og div, åpent mandager og torsdager hvis jeg ikke husker feil ;) men er kanskje litt problem å få komme inn i leiren :/

Fins det no sånt assa? :D

Komme inn i leirn ekke no problem ;)

Skrevet

fins det ja, i vedlikeholdshallen der, bytta clutch på saaben min der jeg ;) hyggelige karer som styrer motorklubben, og de har peiling ;)

Skrevet
fins det ja, i vedlikeholdshallen der, bytta clutch på saaben min der jeg ;) hyggelige karer som styrer motorklubben, og de har peiling ;)

Hm, da skal jeg ta å forhøre meg om det! :D Takk for tipset ;)

Skrevet
Er her vi bor, så ja :D Du skal det ja! Specs på din da? ;) Har ingen plass å stå vi da så blir nok ute :P

Må vell få til no alla Rusty :P Bare i 518ish look.

Kansje jeg kommer til B.foss en dag så tar vi oss en liten bimmers prat. Eller er du på S.Moen?

Skrevet
Må vell få til no alla Rusty :P Bare i 518ish look.

Kansje jeg kommer til B.foss en dag så tar vi oss en liten bimmers prat. Eller er du på S.Moen?

518i din og ja ;D Ja, vi må få til no fett med disse bila ;)

Bare å komme det! Bardufoss vi bor ja :) 500m fra videregående

Skrevet

Gratulerer med pen bil!:) E28 og E30 er de tøffeste bilene BMW har lagd, og du har jo begge :P

Du er foresten ikke interessert i delebil til den dodgen der bake vel ? :)

Skrevet

Hehe, takk for det! :D Planen var vel aldri å ha noen e28, men brodern ville ha e34 og e28 når han så etter bil så måtte nesten være med på den her! :D Er jo en pen bil ;)

Ellers takk du :) Har en delebil til den selv som jeg ikke trenger :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...