Markus E30 Skrevet Januar 17, 2011 Skrevet Januar 17, 2011 Hei hei Handlet i går en e28 som skal være et lite prosjekt sammen med broren min, Gnilb her på forumet Planen er å få den Eu ok. I første omgang ihvertfall Har ikke vært skilt på bilen på lenge lenge og den har stått ute. I service hefte står det at siste service var i 1996 og da hadde den gått 156.000 Kommer til å sette den inn på jobb for å ta en eu for å se hva som må byttes. Får ta ting derfra Litt om bilen; Det er en 518i 1986 Den er platanengrün 222.000 på tellern Takluke Beige interiør Meget bra for rust! Ellers er bilen helt orginal og er godt skrudd på Et helt ekstra delelager i motorrommet Har jo selvfølgelig noen planer for bilen - Eu ok - Senk type bosch 2-3 runder eller mer - Felger RH topline 16" 8,5 og 9,5 " kant som er under oppussing! - Takgrind - Seter må kanskje byttes, men er ikke første pri - Dyser må byttes da de som sitter på er for store - Motorbytte og godkjenning? Følgte med noen deler, men vet ikke hva alt er da de kommer om ca 3 uker. Følgte med panser, forskjerm og koffertlokk i hvertfall Prosjektet står litt i andre pri, men kommer til å pusle med det litt etter litt så følg med Og noen bilder er alltid bra! Mvh Markus og Martin!
tonyku Skrevet Januar 17, 2011 Skrevet Januar 17, 2011 Er du i Målselv å skrur? Skal snart begynne på E28 prosjektet mitt også Må bare få bilen i hus ^^ Og en toppakning
Markus E30 Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Skrevet Januar 17, 2011 Er her vi bor, så ja Du skal det ja! Specs på din da? Har ingen plass å stå vi da så blir nok ute
Tzunami Skrevet Januar 17, 2011 Skrevet Januar 17, 2011 dere skulle fått blitt med på motorklubben inne i rusta, var der å skrudde endel når jeg var der oppe i førstegangstjenesten, det meste av utstyr, løftebukk og div, åpent mandager og torsdager hvis jeg ikke husker feil men er kanskje litt problem å få komme inn i leiren :/
Markus E30 Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Skrevet Januar 17, 2011 dere skulle fått blitt med på motorklubben inne i rusta, var der å skrudde endel når jeg var der oppe i førstegangstjenesten, det meste av utstyr, løftebukk og div, åpent mandager og torsdager hvis jeg ikke husker feil men er kanskje litt problem å få komme inn i leiren :/ Fins det no sånt assa? Komme inn i leirn ekke no problem
Tzunami Skrevet Januar 18, 2011 Skrevet Januar 18, 2011 fins det ja, i vedlikeholdshallen der, bytta clutch på saaben min der jeg hyggelige karer som styrer motorklubben, og de har peiling
Markus E30 Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Skrevet Januar 18, 2011 fins det ja, i vedlikeholdshallen der, bytta clutch på saaben min der jeg hyggelige karer som styrer motorklubben, og de har peiling Hm, da skal jeg ta å forhøre meg om det! Takk for tipset
tonyku Skrevet Januar 18, 2011 Skrevet Januar 18, 2011 Er her vi bor, så ja Du skal det ja! Specs på din da? Har ingen plass å stå vi da så blir nok ute Må vell få til no alla Rusty Bare i 518ish look. Kansje jeg kommer til B.foss en dag så tar vi oss en liten bimmers prat. Eller er du på S.Moen?
Markus E30 Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Skrevet Januar 18, 2011 Må vell få til no alla Rusty Bare i 518ish look.Kansje jeg kommer til B.foss en dag så tar vi oss en liten bimmers prat. Eller er du på S.Moen? 518i din og ja ;D Ja, vi må få til no fett med disse bila Bare å komme det! Bardufoss vi bor ja 500m fra videregående
Rikstv Skrevet Januar 18, 2011 Skrevet Januar 18, 2011 Gratulerer med pen bil! E28 og E30 er de tøffeste bilene BMW har lagd, og du har jo begge Du er foresten ikke interessert i delebil til den dodgen der bake vel ?
Markus E30 Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Skrevet Januar 18, 2011 Hehe, takk for det! Planen var vel aldri å ha noen e28, men brodern ville ha e34 og e28 når han så etter bil så måtte nesten være med på den her! Er jo en pen bil Ellers takk du Har en delebil til den selv som jeg ikke trenger
Markus E30 Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Skrevet Januar 18, 2011 Litt fler bilder er vel alltid bra! Rullgardin
Markus E30 Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Skrevet Januar 18, 2011 Må vel ha med et lite bilde sammen med e34'n og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå