Markus E30 Skrevet Januar 29, 2011 Forfatter Skrevet Januar 29, 2011 Når jeg sier styling mener jeg, frontfanger, skirt og bakfanger Har ikke peiling hva et svinghjul koster, men får vell alltids et billigt brukt. Skjønner jo det da, men jeg har ikke no styling Kan vel være det
fizn Skrevet Januar 31, 2011 Skrevet Januar 31, 2011 Å det er? "Vel jeg gurgla litt og fant ut at K-Jetronic er en mekanisk innsprøytning, men K står for "Kontinuierlich". Altså kontinuerlig innsprøytning der mengden bensin justeres på trykket og ikke slik som på elektronisk( L(E)-Tronic ) inspr der mengden reguleres med åpningstider på dysene. I følge Wikipedia ble K-Jetronic brukt i tiden 1974-1988. K-Jetronic må altså ikke forveksles med den gamle Tii-insprøytningen "Kugelfischer Distributor Injection Pump", som minner veldig om diesel-inspr." Fant dette på Bimmers
Markus E30 Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Skrevet Februar 1, 2011 Siste PKK: 20030815 Neste PKK: 20050531
Markus E30 Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Skrevet Februar 3, 2011 Da har det ankommet et rustfritt panser, rustfri bakluke, og to framskjermer! Vet ikke om de skal brukes så kan være det kommer for salg
sharkthebark Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 Kult Kult prosjekt:) Har en m30b28 motor til overs om du har bruk for. har ikke sett e30'n stå på skolegårn lenger?
Markus E30 Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Skrevet Februar 7, 2011 Kult Kult prosjekt:) Har en m30b28 motor til overs om du har bruk for. har ikke sett e30'n stå på skolegårn lenger? Takk for det Får bare håpe det blir no av det! Troor ikke jeg trenger den, hvertfall ikke nå Nei, stemmer nok det.. Starter ikke den..
sharkthebark Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 Kult Kult prosjekt:) Har en m30b28 motor til overs om du har bruk for. har ikke sett e30'n stå på skolegårn lenger? Takk for det Får bare håpe det blir no av det! Troor ikke jeg trenger den, hvertfall ikke nå Nei, stemmer nok det.. Starter ikke den.. ohtsj kor kjedelig, du som kjøre den røde e34'n nu? jammen da må du jo bare få start igjenn!
Markus E30 Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Skrevet Februar 7, 2011 ohtsj kor kjedelig, du som kjøre den røde e34'n nu? jammen da må du jo bare få start igjenn! Mhm.. Nei, det er brodern sin Må det! Har bestilt tenningssensor til den nå så får se om jeg får gnist nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå