M|Fjeld Skrevet April 3, 2011 Skrevet April 3, 2011 Hvor har du 67 hk ifra???? Er vel ca. 33 hk orginalt i disse Blodtrimmer man en 450cc så ender man opp på 65-70hk uten problemer Får endel med dynojet dyser sammen med effektanlegg, men å påstå at denne har 67 hk syntes jeg var drøyt, er jo det dobbelte av orginalt Enig, denne har kanskje 40hk
landstad91 Skrevet April 7, 2011 Forfatter Skrevet April 7, 2011 Hvor har du 67 hk ifra???? Er vel ca. 33 hk orginalt i disse Blodtrimmer man en 450cc så ender man opp på 65-70hk uten problemer Jooo, de råeste fabikkjørerne nærmer seg kanskje 65-70, men så jo ut som det kun var andre kammer på denne... Men orginalt benker de ca 33 hk... Får endel med dynojet dyser sammen med effektanlegg, men å påstå at denne har 67 hk syntes jeg var drøyt, er jo det dobbelte av orginalt http://www.ctracing.com/new_page_1.htm eplekjekk:) kanskje ikke 67 men opplysningene som jeg vet mellom 60 og 67 et sted. Honda changed the carburetor from a 42 mm Keihin butterfly type to a 40 mm Keihin FCR. This increased the power from about 33 horsepower (25 kW) in the first generation to over 40 horsepower (30 kW) in the second:) så i tillegg så har jeg den second generation så di kommer med 40hk org et sted. det dobbelte av 40 er vell 80? + riktig trim går det fint:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå