ZhilleN Skrevet Januar 18, 2011 Skrevet Januar 18, 2011 Ser ut som om den fortsatt er kald, kan hende den akkurat er startet, min pleier og gå høyt på turtall når det har vært litt kaldt, etter noen min synker den.
Morgan GS Skrevet Januar 19, 2011 Skrevet Januar 19, 2011 Jaro har solgt mange gromme biler oppigjennom han reis a se på bilen , gammal bil er det jo uansett så ser jo fort om det er godsak eller ikke . ser jo bra ut ihvertfall.
Alecken Skrevet Januar 19, 2011 Skrevet Januar 19, 2011 Denne ble diskutert en del på bmwccn forumet. Var mange som hadde hørt den ene og det andre. Du kan jo høre der.
SSM Skrevet Januar 20, 2011 Skrevet Januar 20, 2011 Den ser veldig pen ut, men rart at dem har byttet slitedeler for 25.000,- på en bil som er gått så lite. Jeg hadde tenkt meg om to ganger viss jeg skulle betalt 250.000 for en bil som ikke har sort skinn interiør, med mindre du hater skinn da? Du kan jo ringe å få VIN-nummeret på bilen, så er det rart hvor mye som dukker opp når du har det. Japan utgavene har ikke tett steget dog-leg kassen med 1. gir ned heller, skulle jeg hatt en E30M3 med S14 så skulle jeg hvertfall hatt den kassen. Den har vanlig 5 trinns H gir med 1:1 på 4 og overdrive på 5, samme kasse man finner i E34 535 f.eks.
R Andersen Skrevet Januar 20, 2011 Skrevet Januar 20, 2011 Den ser veldig pen ut, men rart at dem har byttet slitedeler for 25.000,- på en bil som er gått så lite.Jeg hadde tenkt meg om to ganger viss jeg skulle betalt 250.000 for en bil som ikke har sort skinn interiør, med mindre du hater skinn da? Hvis bilen har gått så lite, så er det ikke rart i at man har byttet ut mye deler. Det meste av gummi blir dårlig hvis det ikke blir brukt. Min forrige E30 M3 som hadde gått 77`km når jeg kjøpte den var behov av å bytte mange gummislanger etc., da de begynte å bli morkne pga. lite bruk. Jeg hadde lett betalt 250' for en M3 uten svart skinn. Jeg foretrekker M3 uten skinn, og det er ikke fordi jeg hater skinn, men man sitter bedre i stoler uten skinn ved aktiv kjøring, og det er vel derfor man kjøper en M3, for å kjøre litt aktivt...
325ti Skrevet Januar 20, 2011 Skrevet Januar 20, 2011 Om noen kjøper denne kan jeg godt bytte interiør. Jeg vil ikke ha svart skinn lenger.
SSM Skrevet Januar 20, 2011 Skrevet Januar 20, 2011 Jeg foretrekker M3 uten skinn, og det er ikke fordi jeg hater skinn, men man sitter bedre i stoler uten skinn ved aktiv kjøring, og det er vel derfor man kjøper en M3, for å kjøre litt aktivt... Ikke brei nok over ræva du da hehehe! Sitter "ok" i mine jeg synst jeg, men man henger bedre fast i stoff seter ja. Jeg vurderer Sparco R505 til min.
Larswilliam Skrevet Januar 20, 2011 Skrevet Januar 20, 2011 burde ikke rattet være på andre sia om den er solgt ny i japan?
R Andersen Skrevet Januar 20, 2011 Skrevet Januar 20, 2011 burde ikke rattet være på andre sia om den er solgt ny i japan? Ingen E30 M3 ble levert med rattet på høyre side, men det finnes eksempler som har blitt bygget om til høyrestyrt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå