Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ut som om den fortsatt er kald, kan hende den akkurat er startet, min pleier og gå høyt på turtall når det har vært litt kaldt, etter noen min synker den.

Skrevet

Den ser veldig pen ut, men rart at dem har byttet slitedeler for 25.000,- på en bil som er gått så lite.

Jeg hadde tenkt meg om to ganger viss jeg skulle betalt 250.000 for en bil som ikke har sort skinn interiør, med mindre du hater skinn da?

Du kan jo ringe å få VIN-nummeret på bilen, så er det rart hvor mye som dukker opp når du har det.

Japan utgavene har ikke tett steget dog-leg kassen med 1. gir ned heller, skulle jeg hatt en E30M3 med S14 så skulle jeg hvertfall hatt den kassen. Den har vanlig 5 trinns H gir med 1:1 på 4 og overdrive på 5, samme kasse man finner i E34 535 f.eks.

Skrevet
Den ser veldig pen ut, men rart at dem har byttet slitedeler for 25.000,- på en bil som er gått så lite.

Jeg hadde tenkt meg om to ganger viss jeg skulle betalt 250.000 for en bil som ikke har sort skinn interiør, med mindre du hater skinn da?

Hvis bilen har gått så lite, så er det ikke rart i at man har byttet ut mye deler. Det meste av gummi blir dårlig hvis det ikke blir brukt. Min forrige E30 M3 som hadde gått 77`km når jeg kjøpte den var behov av å bytte mange gummislanger etc., da de begynte å bli morkne pga. lite bruk.

Jeg hadde lett betalt 250' for en M3 uten svart skinn. Jeg foretrekker M3 uten skinn, og det er ikke fordi jeg hater skinn, men man sitter bedre i stoler uten skinn ved aktiv kjøring, og det er vel derfor man kjøper en M3, for å kjøre litt aktivt... :wink:

Skrevet
Jeg foretrekker M3 uten skinn, og det er ikke fordi jeg hater skinn, men man sitter bedre i stoler uten skinn ved aktiv kjøring, og det er vel derfor man kjøper en M3, for å kjøre litt aktivt... :wink:

Ikke brei nok over ræva du da ;) hehehe!

Sitter "ok" i mine jeg synst jeg, men man henger bedre fast i stoff seter ja. Jeg vurderer Sparco R505 til min.

Skrevet
burde ikke rattet være på andre sia om den er solgt ny i japan?

Ingen E30 M3 ble levert med rattet på høyre side, men det finnes eksempler som har blitt bygget om til høyrestyrt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...